HEM VISITAT EL MOSSOS D’ESQUADRA

mossos-desquadra1.jpgNo fa gaire vam rebre la invitació dels Mossos d’Esquadra que tenen una nova comissaria en el nostre poble.

Vam anar un matí amb la companyia de la Rosa i ens va rebre l’agent Laura que era l’encarregada de la relació amb les escoles. Juntament amb el caporal Miquel ens van portar per totes les dependències ( molt noves com el nostre “cole”) Tots dos van ser molt agradables i tothom va gaudir de les seves explicacions.

Ens van posar un vídeo per poder entendre millor el seu treball i les funcions que tenen encomanades . Després els alumnes van fer totes les preguntes que van voler.

També ens van presentar alguns dels seus caps i companys i la veritat és que semblava que en general hi havia molt bon ambient.

Finalment vam anar al parking a on ens van ensenyar un cotxe patrulla. Quan em vaig adonar el Bilal s’havia assegut al seient del conductor. Van poder veure , sentir i tocar totes les eines que fan servir a la seva feina. Tots el nens/es tenien molta curiositat.

La veritat és que va ser un visita molt instructiva i, el que és més important, vam conèixer una feina que és molt complicada i que es fa perquè tothom pugui viure més tranquil.

Ens van prometre fer una visita a la nostra escola. Els hi esperem !

Fins aviat.

6 thoughts on “HEM VISITAT EL MOSSOS D’ESQUADRA

A mi aquella excursió hem va agradar molt per tot,la Laura era molt simpàtica i en Miquel també.El que més em va agradar va ser quan vam anar a observar els vehicles.

2. Rafa

Uff, ja fa temps que hem anat.
    Però de totes maneres m’agrada.
    Adéu, fins aquesta tarda.

3. JOAN

HOLA PACO!!
    ET VULL DIR QUE AQUELLA EXCURSIÓ
    VA ESTAR MOLT BÉ I EL VÍDEO
    QUE ENS VAN POSAR ERA
    ENCARA MILLOR!
    ADÉU

4. yassin

Hola Paco, a mi m’han agradat els mossos d’esquadra i a ti ? espero que t’agradi, ok. Adéu !!!!!!!!!!!!

Aquella excursió va estar molt bé en general però quan vam anar a veure el vehicles va estar millor perquè la Laura va deixar tocar la sirena del cotxe.
    Adéu i bones vacances!!!!!

6. BLAS

Hola Paco, aquell dia que vam anar als mossos d’esquadra va ser molt xulo, quan ens van posar el video va ser encara molt xulo, i també quan vam anar a veure els vehicles va estar molt divertit adeu!!!