RACÓ D’ANGLÈS

Vaig veure que estàveu fent uns treballs molt guais d’anglès i li vaig demanar a la Josefina que em deixes alguns per posar-los al bloc. No estan tots però, en qualsevol cas, la rests estan exposats al passadís de C.Superior.

Enhorabona nois/es, són molt originals.

angles1.jpgangles2.jpgangles3.jpgangles5.jpg

angles41.jpg

8 thoughts on “RACÓ D’ANGLÈS

Hola Paco, sóc l’Elisabeth estic molt contenta tots els planetes són molt macos.
    El planeta que vaig fer jo és el quart.Em va costar una mica perquè tenia moltes peces però que hi farem, al final em va sortir bé.

Hola Eli !
    Ets la més ràpida de l’escola escrivint comentaris. Acabo de posar els dibuixos i ja has fet dos comentaris.
    No sé si guanyaràs en el concurs ( bé jo si ho sé) però ja ets la guanyadora de participació en el bloc. Enhorabona
    Gràcies.

Gracies la veritat es que estic tota l’estona mirant a veure si has posat un nou article.
    M’agrada molt el bloc és molt interessant.

Hola Paco, sóc l’Elisabeth.
    Tinc ganes ja de anar una altre vegada al col·legi, encara que també estic bé en casa,per donar una sorpresa a quasi tota la classe perquè la Marta Lopez i el Rafa ja ho saben. No es un regal és una cosa meva.

5. Marta López

Hola Paco,sóc la Marta lópez.
    Ja he vist els planetes que hem fet amb la
    Josefina en angles i tots em semblen
    molt macos. La veritat es que el meu planeta
    és una mica estrany ,però que hi farem.
    Adéu , fins dimarts.

6. Josefina

Hi pupils,
    I really enjoy working with you because you always show interest
    and illusion. I think that your planets drawing are great,
    brilliant and .. the most important thing is that you are able to write in ENGLISH. CONGRATULATIONS

7. Josefina

Uau!!! Quines fotos més bones!. Les meves preferides són a on esteu amb el lloro. Em quedo amb la del Blas, ell mira al lloro i el lloro a ell…GENIAL…GREAT.
    Veig que ho heu passat moooolt be i a més a més amb sorpresa inclosa eh?. He d’afegir que m’heu fet enveja. Em sembla que un altre any demanaré anar amb els de 6è per comptes de colònies.

Us recordo que aquesta setmana tampoc farem anglès. Si podeu intenteu escriure a l’ordinador els mail de l’escola Edumar. El que queda de curs hem d’aprofitar al màxim les classes per tal d’avançar programa, d’acord?

Estic d’acord amb la Josefina també les meves fotos més preferides són les del lloro,són bastant gracioses.