CARNAVAL 2008

Hola periodistes, reporters/es, escriptors/es, càmares, i demés participants al carnaval de la classe de sisè.

Encara que no ha acabat el carnaval, pot ser molts/es anireu a la Rua Infantil del Poble el diumenge, començaré a posar al bloc algunes fotos perquè pugueu fer algun comentari.

carnaval_2008-_1.jpg

Què tal ho heu passat ?

Alguns es queixaven que ha estat una mica llarg. Penseu que aquest any és especial. Tenim escola nova i això ha fet que el recorregut hagi estat més llarg.

Crec heu fet unes disfresses molt originals i el que és més important, vosaltres heu col·laborat més que altres vegades en la confecció dels diferents elements.

Les disfresses de la tarda també han estat força maques.

carnaval_2008-_46.jpg

href=”http://blocs.xtec.cat/laclassedesise/files/2008/02/carnaval_2008-_47.jpg” title=”carnaval_2008-_47.jpg”>carnaval_2008-_47.jpg

Crec que el judici va sortir bé, què en penseu ?

I la xocolata, com estava ? Vau menjar molts melindros ?

carnaval_2008-_48.jpg

carnaval_2008-_51.jpg

Bé, ja ho sabeu, podeu fer comentaris

12 thoughts on “CARNAVAL 2008

Aquest apartat em sembla molt divertit i a més a més aquell dia va ser molt entretingut. Solament faltes tu, Paco, disfressat pel matí.
    La xocolata estava molt bona i el judici va sortit millor del que m’esperava.
    Adéu de part de l’Elisabeth

2. DIANA

Hola Paco!
    Com ha anat el carnaval a Castelldefels ? A Sitges ha estat molt bonic, ja se que he faltat a classe aquests dies però m’ha agradat molt el carnaval del cole i el de Sitges.
    Has anat a la rua infantil del poble?

Bé, petonets i adéu!!!!!!!!

Hola Diana !
    No sé com va anar el carnaval de Castelldefels perquè estava en poble de la Manxa que es diu La Roda.
    Al carnaval infantil van guanyar el premi els de l’escola.
    Crec que va anar molt bé.
    Fins dimarts ( al cole nou)
    Per cert, estudia’t el tema sis de socials.
    PACO

4. DIANA

Paco, gràcies per dir-m’ho, li havia preguntat al RAFA però no em va respondre.
    Bé, conec una mica el poble LA ROCA la mare de la meva àvia era d’allí.
    Bé, fins el dimarts, a la fabulosa escola, per fi CEIP ELS PINS.
    DIANA!!!!

5. JOAN

Hola Paco!
    Vull dir-te que el carnaval per el migdia va ser una mica cansat perquè això de anar tocant els tambors…
    Però a la tarda em va agradar molt i la xocolatada no va estar res malament.
    Aaah! Se m’oblidava, el judici va sortir mes bé del que jo creia!!
    Doncs bé, Paco, fins demà! (en el col·legi Els Pins)

6. DIANA

Hola Paco!!
    Avui a l’escola nova m’ha agradat molt ha sigut molt bonic el estoneta que hem estat jugant a bàsquet amb el Victor i els altres.
    El dimarts que bé o el divendres si n’hi ha pista podem jugar nosaltres, be si ens toca es clar!!
    Bé ADÉU!

Diana.

7. Pepi

Hola, doncs bé, aquest carnaval ha estat molt especial, és l’últim a l’escola Vista Alegre. Dintre dels nostres cors quedarà per sempre el record d’una escola molt especial.

Unes fotografies molt divertides.

Un petó

8. JOAN

Hola Paco!
    Aixó que diu la Pepi es veritat
    però les fulles de diari les vas desenganxar
    de la samarreta. O era una d’aquestes que ja
    no serveixen?
    Fins ara Paco!

9. Karina

Hola Paco!
    M´agraden molt les fotos del carnaval,tot està molt bonic i m´agradaria que posessis més fotos de la classe jejeje jo men vaig que tinc que sopar.
    Aaah, quins records el col·legi Vista Alegre…que bé ens ho vam passar…!
    Vinga Paco fins aviat!

Karina

En aquell carnaval m’ho vaig passar molt bé,torno a dir que les fotografies són molt maques. I té raó la Karina quins records del col·legi Vista Alegre.
    Adéu i bones vacances!!!!!!!