UN DISSABTE D’ESPORT

El dissabte, una vegada més alumnes de 6è i 5è han fet els seus patits dels jocs escolars.
Vaig anar. El Yassine portava tota la setmana dient-me: Paco, vindràs ? Clar, al final vaig anar i vaig portar la màquina de fotos per fer una mica de reporter esportiu.
M’havia proposat anar als tres partits programats per aquest dia en el qual jugaven tres equips.
Al la pista del col·legi Sant Ferran el nois de 6è i 5è jugaven a handbol. A les 9.30 un equip i a les 10.30 l’altre equip. Allí estaven els nostres companys de classe: Bryan, Èric, Blas, Santos, Rafa, Yassine. Alguns ( no direm qui ) una mica nerviosos. És normal quant es fa un partit. El primer partir va estar força emocionant. Jugaven contra Sant Ferrant (que entrena el meu amic Antonio). Van guanyar els nois del Vista Alegre. Bryan, Èric i Blas ho van fer molt bé.

El segon partit va ser més complicat. Tocava jugar contra el Margalló i no va poder ser. No van sortir les coses gaire bé i no vam poder guanyar.

Santos, Rafa i Yassine van fer el que van poder i es van esforçar molt.

A les 10.30, al pavelló de Can Vinader jugaven les noies a bàsquet. M’ho vaig pasar molt bé perquè només són cinc: l’ Eli i la Marta Lancharo de la nostra classe, la Zoraida i la Yamila de 5è i … atenció … la Nora de 3er, la més petita de tota la pista. Molt bé… quina il·lusió li posava, així dona gust veure jugar.
No van tenir gaire sort però van poder empatar a dos parts. L’equip de Sant Ferran que també entrena el meu amic Antonio era més alt.

Aquí veieu algunes fotografies dels participants en els partits.

ELI I MARTAesport_escolar-017.jpgesport_escolar-016.jpgesport_escolar-011.jpgesport_escolar-014.jpg

12 thoughts on “UN DISSABTE D’ESPORT

Paco m’agrada molt això que va dir el Yassine: Paco vindràs?
    Però el que no m’agrada és que en la fotografia surto molt lletja.
    M’agradaria fer d’alguna manera una espècie de propaganda per nens i nenes que es vulguin apuntar, però amb la condició que tenen que ser de l’escola Vista Alegre/Els Pins i a més no s’ha de pagar molt

2. fbernal Post author

Hola Elisabeth !
    No estàs lletja. Estàs molt bé. A les fotografies sempre pensem que sortim pitjor.
    Si vols fer propaganda de l’equip només cal que em facis un article i jo ho penjaré al bloc. Pots enviar-me l’article escrit en un arxiu al meu correu electrònic: fbernal@xtec.cat Pots fer el que vulguis.
    Bé, me’n vaig al cole que he de donar classe a sisè. Saps qui són ?
    Fins ara.

3. Rafa

Cada vegada m’agrada més això del bloc.
    A mi també m’agradaria sortir en una foto.
    Ah, Eli tu surts molt maca!!!!

4. Rafa

Se m’ha oblidat, m’agrada que posis coses dels partits, però això de Rafa
    ha perdut…, no sé, no sé.

5. fbernal Post author

Hola Rafa:
    M’alegro que t’agradi això dels blocs.
    Ja posaré les fotos de vosaltres. Encara no tinc totes les autoritzacions.
    Per cert, jo no he dit que cap nen ha perdut si no que l’equip havia tingut mala sort i havia perdut.
    De totes maneres el més important és passar-ho bé i estar amb els companys.
    Fins aviat

6. MARTA

Paco, la fotografia m’agrada molt.
    Vindràs el dissabte que ve al partit de bàsquet ?
    Ve la Marta Lopez i ve també el Jose.
    És a las 9:30 en el pavelló de l’altre dia, no el de Can Roca.

7. Diana

HOLA PACO !!!!!!!
    SÓC LA DIANA, QUE BONA FOTOGRAFIA !
    A LO MILLOR SERÀS COM LA PEPI PERQUÈ HE VIST LA FOTO TEVA I LA DE LA PEPI I SÓN MOLT XULES.
    ADÉU!!!

8. Blas

Hola Paco
    Com estàs ? Jo estic bé
    Has posat les meves fotos del partit contra el Sant Ferran?
    Per cert, avui ens han posat la vacuna.
    Adéu Paco

9. fbernal Post author

Hola Marta !
    No sé si aniré el dissabte. De totes maneres si va el Jose ja tindreu més ajuda.
    Sort

10. fbernal Post author

Hola Blas !
    No he posat la teva foto perquè no tinc encara l’autorització dels teus pares.
    Porta’m-la
    Fins aviat