Salutació als meus alumnes

Hola nois i noies de sisè !

Ja funciona el vostre bloc.

A la pròxima assemblea podríem parlar de quines utilitats li podem donar per tal que tots l’aprofitem. Podeu anar pensant coses.

Fins un altre

11 thoughts on “Salutació als meus alumnes

1. fbernal Post author

Hola Joan !
    Has estat el primer en fer servir el bloc. Ara cal que els demés facin el mateix.
    Gràcies per les teves paraules.
    Fins demà.

2. Marta López

Hola Paco!
    Sóc la Marta, ja he entrat en el bloc de la classe de sisè ,hem sembla que és una manera molt útil i divertida de comunicar-nos.I sobre el control de socials no ho posis massa difícil.
    Fins demà!!!

Hola Paco
    Sóc l’ Elisabeth.
    Jo també acabo de llegir el que has posat, però no tinc ganes de mes controls. Però be ho faré.

Paco, m’ agrada molt això de poder parlar amb tu mitjançant d’internet es molt divertit.
    Ara tinc que buscar aquell paper per poder ficar-me en l’altre bloc, en el dels poemes.

5. Rafa

Tens raó de això de parlar d’aquest tema.
    També podríem fer un fotolog perquè veiéssim una imatge nostra y poséssim el comentari de la fotografia.
    DeW.
    xD xD xD xD xD

Rafa
    Mola això de poder parlar amb tu o amb tothom perquè si no tens mesenger això va bé

7. santos

El control de mates del dia 28- 11 – 07 m´ha resultat una mica difícil però al final ho he fet.