Codis QR a l’Hort -4t

Com ja bé sabeu, aquest curs escolar a l’Escola La Bòbila gaudim d’una auxiliar de conversa procedent de Regne Unit, la Heather.

A part de col·laborar amb l’anglès a primer i sisè curs, i a més a més de realitzar Educació Física a Cicle Inicial, també té temps d’acompanyar a l’alumnat de tercer i quart a l’hort!

Gràcies a ella, hem après i seguirem aprenent moltíssim vocabulari i estructures lingüístiques relacionades amb les plantes i les seves parts, amb el procés de plantació, el manteniment i la recol·lecta de fruits i verdures del nostre hortet escolar.

Com que les tecnologies ens agraden tant, entre tots vam tenir la brillant idea d’etiquetar totes les parts i seccions de l’hort en anglès, elaborant cartells a l’aula d’informàtica. No en vam tenir prou, però,… després d’analitzar les parts de l’hort fil per randa i de revisar vocabulari, vam decidir que una bona idea de donar-lo a conèixer a qualsevol persona o alumnes d’altres centres que ens visitessin seria etiquetar-lo amb codis QR!

I qui millor que la Heather, nativa de Leeds, Anglaterra, per ajudar-nos a fer una bona redacció en anglès?

Aquí teniu un recull de fotografies de tot el procés, esperem que us agradi!