L’equip de bàsquet de la nostra escola ha jugat el seu primer partit de la temporada al nostre centre. De moment l’equip està format per nou jugadors i jugadores de Cicle Inicial que cada dimecres i cada divendres entrenen al pati de l’escola. Endavant equip!!!!!!
Arxiu diari: 30 novembre 2013
“Educació Física… Of course!”, el nou projecte de foment de l’anglès de la nostra escola
La Revista Cambrils va publicar el passat 29 de novembre de 2013 un article explicatiu del nostre Projecte Integral en Llengües Estrangeres (PILE) que es porta a terme a Cicle Inicial.
Aquí teniu l’enllaç http://www.revistacambrils.com/index.php?c_noticia=15889

| Alumnes de segon de l’escola La Bòbila fent una classe d’educació física en anglès |
L’escola La Bòbila ha engegat aquest curs escolar 2013-2014, el Pla Integrat de Llengües Estrangeres (PILE). El centre cambrilenc és una de les 50 escoles catalanes que, enguany, forma part d’aquest projecte. Sota el títol “Educació Física… Of course!”, segons ha explicat la directora Ester Barceló a revistacambrils.cat, el centre ha impulsat una àrea Continua la lectura de “Educació Física… Of course!”, el nou projecte de foment de l’anglès de la nostra escola
