El darrer 17 de juny els alumnes de sisè de l’escola van poder gaudir d’una activitat al Club Nàutic de Cambrils. Van provar diferents modalitats d’embarcació. Mireu que bé s’ho van passar!
![]() |
Els dies 27 i 28 de maig els alumnes de segon, quart i sisè de l’escola van anar a l’escola
“ English Summer ” Tamarit de colonies. Allà van poder fer una descoberta de la Platja de Tamarit, del Bosc de Sant Joan I van gaudir del joc de nit del Pirata Puntamora que els va donar moltes sorpreses i molts tresors
Tots van gaudir molt de l’experiència i van poder pasar uns dies molts bonics en compañía de les seves mestres i els seus companys.
![]() |
Com ja sabeu, un dels continguts bàsics que estudiem a l’Aula d’Acollida és el treball de les festes tradicionals catalanes i, coincidint amb el final del segon trimestre, hem conegut les tradicions de Setmana Santa i les receptes típiques, de les que en volem destacar: LA MONA i el poema de Maria Dalmurada que hem après:
La mona rodona
aviat menjarem.
Galetes ensucrades
i xocolata calenta!
En el marc de les jornades culturals i, aprofitant que els alumnes de P3 havien treballat el conte dels tres porquets, els alumnes de l’aula d’acollida, Juan Amador Salmeron, de tercer curs i Yihao Luo, de quart curs, van explicar el conte als alumnes d’educació infantil i primer curs d’educació primària.
Els alumnes de l’Aula d’acollida vam treballar el vocabulari referent als animals durant el segon trimestre. Per finalitzar el trimestre i el treball fet, vam agafar trencaclosques que hi havia a l’escola, als quals els faltaven algunes peces i els vam reutilitzar per a crear imants amb els noms dels animals treballats. Així, vam inventar noves activitats de relació, de confecció de noms, etc. També vam aprofitar i vam crear els imants amb les lletres “LA BÒBILA” per a penjar-les a la sala de mestres. Tot seguit en veureu unes imatges.
Seguint l’exemple del treball anterior, els alumnes de l’aula d’acollida hem reutilitzat unes fitxes en forma de conte o història que havíem treballat anteriorment i les hem transformat en trencaclosques, tot retallant-les en diferents formes. A més a més, les hem fet amb imant per darrere i ara podem explicar les històries o crear els puzles a la pissarra imantada que tenim a l’aula d’acollida. Esperem que us agradi!
