L’ARBRE DEL RECICLATGE DE L’ESCOLA

Ara fa tres anys la nostra escola va veure la necessitat mediambiental de reciclar tots els residus que generàvem al llarg del dia i conscienciar a tota la Comunitat Educativa de la necessitat i de la importància del respecte al medi ambient.

Així doncs, aquest curs escolar 2011-2012 continuem duent a terme el projecte del reciclatge a l’escola tot ampliant les activitats de recollida selectiva a les noves instal·lacions de la Bòbila.

Una de les activitats que realitzem és “ L’ARBRE DEL RECICLATGE” que consisteix en que l’alumnat de Cicle Superior recull cada setmana el paper utilitzat a les aules i el dipositen als contenidors de paper i cartró per a reciclar situats als passadissos de l’escola. Una vegada recollit el paper el pesen i enregistren la quantitat de quilograms de paper recollits durant la setmana, en la gràfica de recollida de paper.
Posteriorment dins l’àrea de plàstica l’alumnat de 5è i 6è elabora amb paper de regal reutilitzat que les famílies han portat a l’escola, tantes fulles d’arbre com quilograms de paper recollits durant la setmana.

Aquestes fulles elaborades i decorades s’enganxen a L’ARBRE DEL RECICLATGE elaborat amb cartró reutilitzat i situat al hall de l’escola.

Quan haguem arribat als 100 kg de paper plantarem un arbre al pati.

 

1 fulla d’arbre elaborada i decorada =

1 quilogram de paper reciclat

“Per cada 100 kg de paper recollit per a reciclar

l’escola salva un arbre”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *