L’Institut Sant Andreu participa en la trobada de projectes de tecnologies creatives i robòtica de Cosmocaixa

Els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Sant Andreu han participat en la trobada de projectes tecnològics i han exposat amb un èxit total 6 projectes diferents.
Durant el dia 17 de febrer, cada escola participant ha disposat d’un espai per mostrar els seus projectes on s’han aplicat coneixements d’electrònica, programació, construcció i encaix. Els projectes i els alumnes que hi han treballat són:

Ardulleres: Fabio Sabatino, Omar Musa, David Bueno, Florin Onana, Akier Alcaraz, Ekaitz Alcaraz, Alba Cuerda.

Agenda interactiva: Lídia Puyoles, Paula Peña, Cristina Cibeira, Alejandra Loor, Dimas Tonato, Sergio Calderón, Alejandro Gómez.

Motorized Lighthouse:  Eva Mendez, Dani Ruiz, Joel Merchante, Ivan Risueño.

Safety bike jacket: David Arasanz, Rubén Carretero, Eric Martín, Alejandro Gómez, Mariam Benziam, Vahag Gregoryan, Sheldon Llamuca, Omar Tovisco, Marc Medina, Darwin Rodríguez, John Flor

Despertador fugitiu : Sergio García, Bryahan Gómez, Josué Flores, Jordi Molla

Projecte Parcheesi: Angel JAra, Carla Carrasco, Carlos Pérez, Gullem Jiménez, Lucía Arias, Alexis Vivancos, Elian Domènech, Jiade Liu, Yarima Prats, Yiqun Jin, Israel Velasquez, Fuhao Ji, Eduardo Estrada, Aaron Cruz, Nicole Ajilla, Paul Castro.

Enhorabona!!

Amb els codis QR podeu accedir al  youtube del projecte.