David Cuartielles, creador del projecte Arduino, visita l’Institut Sant Andreu

El departament de tecnologia de l’Institut Sant Andreu aplica en els seus projectes de l’ESO la tecnologia Arduino. Això ha representat un canvi d’estratègies d’ensenyament i aprenentatge d’alumnes i professors, que s’ha vist reeixit en nombroses activitats i reconeixements en diferents fires de robòtica educativa (veure notícies anteriors cercant per robòtica).

Heus aquí el vídeo creat per Ashoka, filmat a l’Institut Sant Andreu, on entrevisten al creador de les plaques Arduino, David Cuartielles,  que tant èxit han tingut  per les seves aplicacions, i on són els protagonistes els alumnes de 4t d’ESO i el seu professor Òscar Amoròs, tots ells embarcats en una nova aventura creativa que ben aviat ens donarà noves sorpreses!