Beques Curs 2016-17

Atenció!!

Ajuts per a l’ESO i Batxillerat. Període de Sol.licitud fins el 29 de setembre i 3 d’octubre.

Becas y ayudas para alumnos con necesidad específica de apoyo educativo

La resolució del MEC que regula la sol·licitud de beques d’enguany presenta nova normativa que és molt restrictiva.

Les famílies que volen la beca pels seus fills han d’acompanyar la sol·licitud amb el Certificat del CAD (Certificat de Disminució) en la majoria de casos.

Per agilitzar el procés cal que les famílies hagin fet el tràmit de demanar el CAD o certificat de Disminució. La informació per fer-ho: https://w30.bcn.cat/APPS/portaltramits/portal/channel/default.html?&stpid=19970000706&style=ciudadano o que s’adrecin a qualsevol oficina d’Afers Socials i Família (les adreces les trobareu a l’enllaç).

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL.LICITUDS EL 29 DE SETEMBRE!

BATXILLERAT

Beques i ajuts a l’estudi de caràcter general i de mobilitat

SOL.LICITUD

Les beques i els ajuts a l’estudi de caràcter general són per a alumnes de batxillerat, formació professional, ensenyaments artístics professionals, ensenyaments esportius, estudis d’idiomes en escoles oficials, ensenyaments artístics superiors, estudis religiosos superiors o estudis militars superiors.

TERMINI DE SOL.LICITUDS FINALITZA EL 3 D’OCTUBRE!