Jornada de robòtica educativa a l’Institut Sant Andreu

El proppassat dia 4 de març es va realitzar la Jornada de robòtica educativa a l’educació secundària al INS Sant Andreu. Els nostres alumnes de 4t d’ESO Shara Vilches, Sara Musa, Mar Meroño i Alex Roda van presentar el projecte Arbre de Nadal controlat amb un smartphone per reconeixement de veu,  i Núria Martínez va presentar  el “Carduino” , un cotxe controlat amb un smartphone utilitzant el microcontrolador Arduino UNO.

Els alumnes de Batxillerat Jordi Carrasco i Esteban Martínez van presentar el treball de recerca del Submarí.

Felicitats a tots ells pel treball fet!!  i també per presentar-ho tan bé als seus companys i als coordinadors TAC de diferents instituts de Barcelona dins de  la jornada de robòtica educativa. A continuació unes imatges de la jornada, que es va fer a l’aula 3.6 del nostre centre.

Robòtica educació secundària

ticTríptic informatiu  PDF