Deures d’Estiu 2014

Durant l’estiu alguns de vosaltres haureu de combinar les vacances amb moments de treball per recuperar aquelles matèries no superades.

Els dies 1 i 2 de setembre de 2014, estan programades les proves extraordinàries d’  ESO   I   BATXILLERAT   de les diferents matèries.

S’hi haurà de presentar tot l’alumnat amb alguna matèria pendent, encara que hagi passat de curs.

Per fer la prova extraordinària, cal lliurar, obligatòriament, el mateix dia de l’examen, les activitats de recuperació (deures d’estiu).

Per cada matèria pendent, es tindrà en compte, per valorar si ha estat o no  superada al setembre:

1. La nota final del curs 2013/14.

2. Les activitats de recuperació d’estiu.

3. El resultat de la prova extraordinària (examen del setembre).

En el cas dels alumnes aprovats, les activitats d’estiu són voluntàries. En aquest cas, s’hauran de presentar un cop començat el curs (les demanarà el professor/a de cada matèria) i es tindran en compte per millorar la nota del primer trimestre del curs 2014/15.

Si teniu cap dubte aquests dies de juliol, podeu trucar o passar-vos per l’institut entre les 9:00 i les 14:30.

ÀNIMS I BON ESTIU!!!

Per saber les activitats d’estiu, entreu al  moodle que us adreça cada curs, i descarregueu-vos el document de cada matèria.

1r d’ESO

2n d’ESO