ELS AVIONS, ELS RELLOTGES I LES MOTOS ARRIBEN AL FINAL

Els tres projectes d’educació infantil del nom de l’aula, relacionats amb la temàtica “Els invents, els inventors i les inventores” estan arribant al final amb la cloenda de la “SETMANA DELS INVENTS”.

Al llarg dels primers mesos del curs, hem après moltíssim sobre la temàtica triada, hem dibuixat, pintat, descobert, investigat… ha estat una experiència molt enriquidora.

Treballar per projectes és divertit i aprenem molt. Les mestres ens estan preparant el proper projecte… encara no sabem de què tractarà… segur que serà una SORPRESA DIVERTIDA.

P3 – VÍDEO CLOENDA DEL PROJECTE ELS AVIONS

P4 – VÍDEO CLOENDA DEL PROJECTE ELS RELLOTGES

P5 – VÍDEO CLOENDA DEL PROJECTE LES MOTOS

 

FEM RACONS!

JA PODEU VEURE COM, MICA EN MICA, ENS ANEM FENT GRANS.

ARA, JA FEM RACONS!!

AL MATI QUAN ARRIBEM, ENS ENDINSEM EN ELS RACONS. HI HA QUATRE PER FER AL LLARG DE LA SETMANA EN GRUPS DE 6 COM A MÀXIM:

-Matemàtiques

-Motricitat fina

-Experimentació

-Llengua

TOTS ELS RACONS SÓN VIVENCIALS I ATRACTIUS!

ENS AGRADA MOLT FER-LOS I GAUDIM MOLT. PERÒ EL MÉS IMPORTANT ÉS QUE APRENEM A SER MÉS AUTÒNOMS I AUTÒNOMES I QUÈ HO FEM SOLS! SOM MOLT GRANS!!

RACONS

FEM PRÀXIES!

QUAN FEM CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA, TREBALLEM LES PRÀXIES PER ENFORTIR LA MUSCULATURA I AJUDAR-NOS EN LA PARLA I EN L’EXPRESSIÓ ORAL.

AVUI HEM REPASSAT LA PRÀXIA JA FETA ANTERIORMENT AMB EN MAX EL GELATER, EL NOSTRE AMIC, PERÒ HO HEM FET DE MANERA MOLT MÉS VIVENCIAL.

L’HEM FET AMB…. XOCOLATA DESFETA I CALENTONA!

MMM…LA LLENGUA ENS RECORRE ELS LLAVIS!! QUÈ BÉ!! AIXÒ SI QUE ÉS UN BON EXERCICI!! LA PROPERA SERÀ DE PETONS!!

FEM PRÀXIES

EXPERIMENTEM AMB GLAÇONS!

JA HA ARRIBAT L’HIVERN I ENS ENDINSEM EN L’EXPERIMENTACIÓ AMB GEL DE COLORS.

DESPRÉS DE FER LA BARREJA AMB AIGUA I PINTURA DE COLORS DE L’HIVERN, ELS CONGELEM I S’HAN CONVERTIT EN… GLAÇONS!!!

ELS TOQUEM, ESTAN MOLT FREDS I DURS. DESPRÉS EXPERIMENTEM AMB ELLS, ELS TOQUEM, BUFEM… ES VAN DESFENT I ES CONVERTEIXEN EN AIGUA!!

POSTERIORMENT, ELS FIQUEM AMB AIGUA CALENTA I… DESAPAREIXEN!!

QUÈ DIVERTIT I QUE FRED!!

ENS HO HEM PASSAT SUPER BÉ!

Fotos de l’experimentació amb glaçons

SORTIDA AL BRULL!

ELS INFANTS DE P4 I P5 HEM GAUDIT D’UNA EXCURSIÓ AMB AUTOBÚS FINS AL BRULL.

ALLÀ HEM CAMINAT PER UNA RUTA DEL GR. VAREM BUSCAR LES MARQUES BLANQUES I VERMELLES PEL CAMÍ, VAM VEURE LA TARDOR, ELS ARBRES I ELS SEUS COLORS. PER FINALITZAR VAM JUGAR, CORRE I SALTAR PER L’EXPLANADA QUE HI HA AL COSTAT DE L’ERMITA AL BRULL.

VA SER UNA EXPERIÈNCIA DIVERTIDA I ON VAM DESCOBRIR ESPAIS INTERESSANTS!!

FOTOS DE L’EXCURSIÓ

 

LES AULES D’INFANTIL JA TENEN NOM!!!

AL LLARG D’AQUEST ANY A  L’ESCOLA ES TREBALLARÀ EL MÓN DELS INVENTS I ELS INVENTORS. AMB AQUEST TEMA LES AULES D’EDUCACIÓ INFANTIL HAN DECIDIT QUIN SERIA EL  NOM DE L’AULA I EL PRIMER PROJECTE DEL CURS.

DURANT UNS DIES, S’HA DEMANAT A LES FAMÍLIES QUE,  AMB L’AJUDA DELS SEUS FILLS I FILLES, ESCRIVISSIN EL NOM D’UN INVENT O INVENTOR/A I EL DIPOSITESSIN EN UNES URNES SITUADES AL HALL DE LES AULES D’EDUCACIÓ INFANTIL.

UNA VEGADA JA TENÍEM LES PROPOSTES, ELS INFANTS VAN PODER TRIAR I DECIDIR QUINA ERA LA QUE MÉS ELS HI AGRADAVA I QUINA SERIA LA ESCOLLIDA PER SER EL NOM DE L’AULA.

DESPRÉS DE PARLAR, ESCOLTAR, DEBATRE I TRIAR, ELS INFANTS DE LES DIFERENTS AULES VAN ESCOLLIR-HO I VAN DECIDIR QUIN INVENT ERA EL MÉS INTERESSANT PER BUSCAR MÉS INFORMACIÓ.

A CONTINUACIÓ VEUREU ALGUNES DE LES FOTOGRAFIES QUE ES VAN REALITZAR EN EL MOMENT DE LA VOTACIÓ I A CONTINUACIÓ ALGUNES IMATGES ON ELS INFANTS DECORAVEN LA PORTA DE L’AULA AMB LA PROPOSTA DEL NOM DE L’AULA.

EL NOM DE L’AULA