ENS POSEM EN MARXA

Després d’aquestes primeres setmanes d’adaptació, ens posem en marxa amb moltes ganes d’aprendre.

A P3 hem fem activitats diverses: hem plantat flors (pensaments, brucs, anemomes). Ens encanta la pintura, jugar manipulant diversos materials, aprendre cançons de la tardor i compartir estones de joc a la sala de psicomotricitat.

P3 hort

P3 psicomotricitat

P3 motricitat fina

P3 decorem la porta del dormitori

Hem iniciat el treball per racons, a P4 estem treballant al racó de llengua el nom propi i els sons de les lletres. Al racó de matemàtiques manipulem els blocs lògics i els classifiquem a partir dels seus atributs. Hem fet la carpeta de plàstica al racó de l’art i a la taula de llum hem fet grafisme. Cada vegada les nostres construccions són més elaborades.

P4

A P5 els racons han estat molt diversos: estem repassant el nom propi i el de tots els nostres companys i companyes. Cada matí fem comptatge i al racó de matemàtiques comptem i descomponem el nombre 6 de tantes maneres com podem. A partir del conte “Finn Herman”, un cocodril molt entremaliat,  hem començat a treballar el grafisme de les dents cocodril, primer en gran format i material divers, per acabar en una proposta sobre paper en petit format. Ens encanta jugar al dòmino i ja en som uns experts i expertes.

P5

Tant P3,  P4 com P5, ja hem triat nom per la classe i arrel del nom, hem engegat els projectes. Aneu portant material relacionat amb el projecte que ens ajudarà a tirar-lo endavant!

Moltes gràcies.

Ja tenim nom a les aules!!!

Quina emoció això de tenir un nom per les aules d’infantil!!!!

Al llarg d’aquests dies, desprès de parlar, explicar i intercanviar experiències hem arribat a la conclusió que ens agradaria molt tenir un nom per l’aula.

Ha estat una activitat pensada i meditada, hem fet votacions i cadascú ha escollit lliurement quin seria el tema.

L’aula de P3 són la classe de les maduixes

L’aula de P4 són la classe de les pastanagues

L’aula de P5 són la classe de les papallones

Al llarg del curs farem el projecte relacionat amb aquestes temàtiques i us agrairem que porteu dibuixos, contes, material… relacionat amb els temes triats.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!!!!!

PRIMERA SETMANA D’EDUCACIÓ INFANTIL

Us deixem una petita mostra de tots els moments i activitats realitzades durant la primera setmana.

Els més petits de l’escola (P3) s’han adaptat i s’han familiaritzat ràpidament al nou espai, entre companys/es i sobretot amb l’escola i la mestra. Són fantàstics!

La resta de nens i nenes (P4-P5) d’educació infantil han gaudit d’allò més, sobretot de la trobada amb els amics i amigues i les mestres.

Realment és molt gratificant que el primer dilluns d’escola, havent passat el cap de setmana a casa amb  la família, entrin a l’escola contents i feliços. I així continuem…

La felicitat sempre present!

Dir i agrair a les famílies que ha estat un inici de curs magnífic amb els vostres petits/es de casa.

Recull de fotos

CORRE, TRUFA!

EN AQUESTS TEMPS QUE CORREN, GAUDIR D’UNA ESTONA DE TEATRE ÉS DEL TOT GRATIFICANT TANT PER INFANTS COM PER ADULTS!

EL DIMECRES 5 DE MAIG VAM ANAR A CAN PALOTS PER VEURE, ESCOLTAR I BALLAR AMB LES CANÇONS DE LA COMPANYIA PENTINA AL GAT! ENS VAN EXPLICAR LES HISTÒRIES TAN FANTÀSTIQUES QUE LI PASSEN EN TRUFA, UN GOSSET VEN DIVERTIT QUE VIU EN UN POBLET A PROP DEL MAR.

AQUÍ US DEIXEM ALGUNS ENLLAÇOS PER VEURE LES SEVES CANÇONS.

CORRE, TRUFA!

DALT DEL COTXE

EL MUSSOL

Pentina el gat - Companyia d'espectacles :: Corre Trufa!

SANT JORDI I JOCS FLORALS

Hola famílies,

EL PASSAT DIA 23 D’ABRIL A L’ESCOLA VAM CELEBRAR LA DIADA DE SANT JORDI. COM CADA ANY VAM FER ELS JOCS FLORALS. ELS NENS I LES NENES VAM FER UN DIBUIX DEL POEMA DE LA PRIMAVERA. ELS GUANYADORS I FINALISTES, VAN REBRE UN LLIBRE PRECIÓS PER LLEGIR-LO AMB LA FAMÍLIA.

TAMBÉ VAM TENIR ALGUNS CONTES NOUS PER LA NOSTRA BIBLIOTECA DE L’AULA, AIXÍ EN PODEM GAUDIR TOTS JUNTS.

A LA TARDA VAM SORTIR DE L’ESCOLA AMB LA ROSA I DOS PUNTS DE LLIBRE. AQUEST ANY, EL PUNT DE LLIBRE, TENIA DOBLE CARA, EN UNA HI HAVIA EL GUANYADOR DE 3R A 6È I AL REVERS EL GUANYADOR DE P3 A 2N.

A LES AULES D’INFANTIL ENS VAM FER UN INTERCANVI DELS PUNTS DE LLIBRE QUE HAVÍEM FET CADASCÚ DE NOSALTRES.

BONA DIADA DE SANT JORDI!!!

Aquest Sant Jordi, ELS COALES I ELS PANDES de P3, han fet unes roses molt i molt boniques. Les han pogut fer amb ajuda de les seves famílies, perquè estem confinats, però han quedat espectaculars. Moltes gràcies!

Mireu, mireu…!!

Sant jordi