L’avi Antoni, els explica com són els enciams i les escaroles abans de créixer.
Resultarà una mica difícil poder-ne plantar tots els nens i nenes… S’ho miren bocabadats! Semblen saber moltes coses de l’hort. Han començat a plantar i són uns professionals. Al final, tots ells han pogut plantar-ne tot i que alguns en sabien més que d’altres. Fins i tot resulta que alguns tenen avis que tenen horts i que els ho han ensenyat.
A l’hort, hi ha plantats dos tipus d’albergínies, menta, cols i bledes.
El senyor Antoni els explica com regaràn el que planten i alguns, fins i tot, saben com es diu el tipus de regadiu: el gota a gota.
També els explica que a Anglaterra totes les escoles tenen hort, però no hi tenen tantes coses plantades com al de la nostra escola. A més a més, també hi tenen hivernacles perquè no es congelin les verdures.
De la verdura que van plantar l’any passat, els raves se’ls van menjar els nens i d’altres verdures les portaven a la cuina; els pares que a l’estiu anaven a regar l’hort també se n’emportaven.