Daily Archives: 20 octubre 2008

Els alumnes de 4t planten mongeta tendra

ELS ALUMNES DE 4RT

La primera setmana d’octubre, els alumnes de 4rt, vam anar a veure l’hort per a recollir llavors de mongeta tendra. En arribar a classe la vàrem desgranar, i ara, la tenim guardada per a plantar-la el proper mes d’abril.

També vàrem escoltar les explicacions del Sr. Antoni, que ens ajuda molt i ens dóna tot tipus d’informació sobre l’hort. Vàrem veure que hi havia albergínies, bledes, cols, i enciams i escaroles acabades de plantar.

En un racó hi havia molta menta fresca que feia una oloooooorrrrrrrrr!

També vàrem veure uns enciams molt espigats, amb les flors que contenien la llavor.

Ara ja tenim la terra preparada per a plantar novament.

Vàrem dibuixar el nostre hort! A continuació teniu fotografies i també el dibuix d’en Raúl Zamora Garcia, amb les seves explicacions.

La primera setmana d’octubre, els alumnes de 4rt, vam anar a veure l’hort per a recollir llavors de mongeta tendra. En arribar a classe la vàrem desgranar, i ara, la tenim guardada per a plantar-la el proper mes d’abril.

ENDEVINALLA
Un convent de monges blanques
pugen i baixen i es toquen les panxes.

Mongetes (quan es couen dins l’olla)