Sortida a TV3 dels alumnes de 3r

El passat dimecres 13 d’abril els alumnes de 3r d’ESO van visitar les instal·lacions de TV3. Començant amb un recorregut guiat, els nois i noies van poder conèixer de primera mà tant els platós i estudis de gravació d’alguns dels programes més emblemàtics de la casa com els magatzems o els controls de so i monitoratge.

Una de les coses que més els va cridar l’atenció va ser la quantitat i diversitat d’atrezzo classificat per temes i distribuït en innumerables armaris al llarg dels passadissos, amb els vestits de romans o les pells de troglodita ben a l’abast.

També els va sobtar com en són de petits en realitat els platós, ja que des de casa el croma (realitat virtual) fa miracles.

Després de la visita, vam poder descansar i dinar tot gaudint d’un dia magnífic al parc de la Fontsanta, per tonar a la tarda a TV3 a fer de públic al magazine diari Els divendres, presentat per l’Helena Garcia Melero. Els alumnes van poder sentir la tensió d’estar en directe i, tot i que els temes tractats els quedaven una mica lluny, es van interessar especialment pel funcionament de les càmeres i la feina del regidor i també van passar una bona estona presenciant la gravació d’una peculiar actuació musical.

Lo más bonito del mundo – Delafé

Ana Egea, Bibiana Morante i Jordi Querol