On estudiem?

Comencem 1: La classe

Arnáiz,Pilar; Carreras,Gemma; Gómez,Fefa; Via,Rosa Maria; Martínez, David (il·lustrador). Comencem. Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació. Subdirecció General de Llengua i Cohesió Social, 2006.

Etapa educativa: Cicle superior d’EP – Secundària

Comencem 2: L’escola i l’institut

Arnáiz,Pilar; Carreras,Gemma; Gómez,Fefa; Via,Rosa Maria; Martínez, David (il·lustrador).Comencem.Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació. Subdirecció General de Llengua i Cohesió Social, 2006.

26 coses de classe

Immaculada Vilatersana Lluch

Projecte d’activitats adreçat a persones adultes que estudien primer nivell de català sobre 26 objectes que es poden trobar a una aula.

48 coses de classe

Toni Miquel Molla

Nou paquets d’activitats per aprendre el nom de 48 objectes de la classe mitjançant imatges, descripcions i sopes de lletres.

Què menjo? On visc? 1.5 L’escola i el joc

GALÍ – Guia per a l’Autoaprenentatge Interactiu de la Llengua

Paquet d’activitats com mirar – clicar – escoltar i llegir, relacionar, clicar i trobar la parella, escoltar i escriure, trobar objectes en una sopa de lletres, ordenar les síl·labes que formen la paraula,

Jocs LIC. Ensenyament i educació

Generalitat de Catalunya- Departament d’Educació

Etapa educativa: Primària i secundària.