La casa: tipus, parts, espais, elements i estris

Comencem 6: la casa

Arnáiz, Pilar; Carreras, Gemma; Gómez, Fefa; Via, Rosa Maria; Martínez, David (il·lustrador). Comencem.Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació. Subdirecció General de Llengua i Cohesió Social, 2006.

Què menjo? On visc? 1.3 Els mobles del menjador

GALÍ – Guia per a l’Autoaprenentatge Interactiu de la Llengua

Paquet d’activitats on s’han de situar cada peça en el plànol, trobar parts de la casa, objectes diversos en una sopa de lletres, mirar – clicar – escoltar i llegir, relacionar, trobar la parella, escoltar – observar i escriure, escoltar – llegir – repetir i comparar paraules i diàlegs, mirar – clicar – escoltar i llegir,  ordenar les síl·labes que formen una paraula i per finalitzar, escoltar un fragment i contestar amb veritable o fals.

Què menjo? On visc? 1.4 Els mobles de la cuina i el bany

GALÍ – Guia per a l’Autoaprenentatge Interactiu de la Llengua

Paquet d’activitats on s’ha de mirar – clicar – escoltar i llegir, relacionar, clicar – observarescoltar i escriure, ordenar les síl·labes que formen una paraula, trobar la parella, escoltar – llegir – repetir i comparar paraules i diàlegs, trobar objectes diversos en una sopa de lletres, escoltar un fragment i contestar amb veritable o fals i per finalitzar, omplir buits amb amb el nom dels dibuixos.