Materials utilitzats: generalitats

Comencem

Arnáiz,Pilar; Carreras,Gemma; Gómez,Fefa; Via,Rosa Maria; Martínez, David (il·lustrador).Comencem.Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació. Subdirecció General de Llengua i Cohesió Social, 2006.

Quaderns de treball. Material que ofereix un conjunt d’activitats i propostes didàctiques per facilitar l’aprenentatge de la llengua catalana a l’alumnat nouvingut que s’acaba d’incorporar al nostre sistema educatiu.
  • S’inicia amb la PRESENTACIÓ DEL MATERIAL.
  • Continua amb 12 temes que podreu trobar al menú vocabulari de l’usuari inicial A1 pel seu nom, juntament amb el llibre del professor.
  • S’acaba amb el DICCIONARI VISUAL .

Els quaderns estan pensats per fer-los progressivament, aquesta progressió, malgrat s’hi ajusta bastant, no es correspon amb els temes correlatius de la programació que tenim a l’AA, per tant caldrà adequar-se.

1. La classe. 2. L’escola i l’institut. 3. El cos. 4. Els vestits
5. La família. 6. La casa. 7. Les botigues. 8. El menjar.
9. Els animals. 10. La ciutat. 11. Els vehicles. 12. Els oficis.

Una resposta a Materials utilitzats: generalitats

1. Hola!
    Prepararè aquest diccionari visual que he fotocopiat per treballar-lo a l’AA.
    Moltes gràcies.
    Mercè