1Pàgina inicial

Aquest curs s’aniran introduint les novetats i les tasques fetes en aquesta pàgina en ordre invers. Les més recents s’introduiran al principi i les més antigues aniran baixant.

Octubre 2013

Carpetes aula:

• Calendari de l’aula: full taronja i calendari retallat.
  • Làmina dels colors.

1Pàgina inicial:  s’ha afegit una nova pàgina

1. Carpeta de l’AA a l’AO

S’ha introduït tot el que hi ha a cada carpeta per tal de completar el que falta.

2 Alfabetització

• El nom dels professors i professores de l’escola
    • Làmina fotografies mestres. (elaborat)
    • Plànol de l’escola espais buits. (elaborat)
    • Graella buida tasques del personal. (elaborat)
    • Dossier: els noms del personal docent i no decent de l’escola. (elaborat)
  • Discriminació visual de les lletres de l’alfabet
    • El nom dels companys i companyes de la classe.
      • Elaboració d’algunes graelles dels alumnes amb nom i cognoms. (no penjat)
      • Elaboració d’algunes graelles dels alumnes sense noms per tal que els alumnes de l’AA les omplin. (no penjat)
      • Dossier : els noms dels meus companys i companyes de la classe. (elaborat)

Setembre 2013

1Pàgina inicial

S’han repartit les carpetes de l’AA a 3r, 4t, 5è i 6è i s’ha distribuït el material a cada carpeta, poc a poc s’anirà elaborant el material que falta per tal que a totes, hi hagi el mateix.

1.1 Documentació

• S’han baixat tots els documents i s’han penjat al Drive per tal de tenir-los amb seguretat.