L’escola

Fitxes de vocabulari bàsic: l’escola.

Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família. Obra Social “La Caixa”.

Fitxes relacionades amb els àmbits de les làmines i que contenen imatges de paraules usuals, curtes i fàcils de llegir.

Làmina de l’escola.

Mostren escenes que permeten treballar gran quantitat de vocabulari de manera contextualitzada. Làmines optimitzades per imprimir:

Coses de classe amb lletra de pal o amb lletra lligada

Joan A. Sánchez Valero  i Ma. Lourdes Tolo Pallarés

Paquet d’activitats de escoltar i llegir els objectes de la classe, relacionar-los, escriure’ls, fer un puzle de 4 peces i ordenar una frase. Hi trobem dues versions amb lletra de pal o amb lletra lligada.

Adaptació del JClic en format paper en les dues versions  i inclou el recull dels resultats de l’activitat digital. La visualització no és la mateixa que quan es baixa el document.

Lletra lligada (dossier)               Lletra de pal (dossier)