Les peces de vestir

Comencem 4: els vestits

Arnáiz,Pilar; Carreras,Gemma; Gómez,Fefa; Via,Rosa Maria; Martínez, David (il·lustrador).Comencem.Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació. Subdirecció General de Llengua i Cohesió Social, 2006.

Quina hora és? Quin dia som? Què m’agrada? 1.4 El vestit

GALÍ –  Guia per a l’Autoaprenentatge Interactiu de la Llengua

Paquet d’activitats de relacionar, escoltar – llegir – repetir i comparar, trobar la parella, observar – escoltar i escriure i trobar paraules en una sopa de lletres.

Roba i calçat

Marc Gil Boté. Aula d’Acollida. Escola Pau Boada

Paquet d’activitats clic on s’ha d’escoltar i llegir el nom de cada peça de vestir, relacionar cada dibuix amb el seu nom, trobar la parella, trobar paraules en una sopa de lletres, escriure el nom de cada peça i ordenar les peces d’un trencaclosques.

Les peces de roba

Marc Gil Boté. Aula d’acollida. Escola Pau Boada

Activitats, enllaçades amb el clic anterior com si fos un control del què ha après, que es poden fer a l’ordinador o bé clicar sobre cada opció i imprimir.

La roba

J.M. Pasqual. Baltà Elies.

Activitats Jclic on primerament trobem informació sobre com es diuen les imatges de les peces de vestir i complements, continua amb activitats d’escoltar i assenyalar la imatge correcta, trobar parelles iguals, relacionar el nom amb la imatge, escriure les lletres que falten, ordenar lletres per formar la paraula corresponent a la imatge i finalment haurem d’escriure la paraula que escoltem identificada amb el dibuix que l’acompanya.