Els dies de la setmana
Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte, diumenge, set són.
Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte, diumenge, set són.
Set són els dies de la setmana,
cinc vaig al cole i dos a casa,
tots set comencen quan jo dic: diiiiiiiii!
Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte, diumenge set són.
Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte, diumenge set són.
Set són els dies de la setmana,
cinc vaig al cole i dos a casa,
tots set comencen quan jo dic: diiiiiiiii!
Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte, diumenge, set són.
Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte, diumenge, set són.
Per escoltar la cançó (goear):http://www.goear.com/listen/cf72c61/els-dies-de-la-setmana-damaris-gelabert
Els dies de la setmana YOUTUBE
Per accedir al document dels dies de la setmana amb lletra de pal, lletra lligada i lletra d’impremta cliqueu.
Els mesos de l’any
El gener és el primer.
Al febrer abriga’t bé.
Al març es desfà el glaç.
A l’abril de flors n’hi ha mil.
Al maig cada dia un raig.
Al juny l’estiu al puny.
Al juliol amagat del sol.
A l’agost a les nou és fosc.
Al setembre la verema.
A l’octubre cau la pluja.
Al novembre castanyes al ventre.
Al desembre gla i pessebre.
Per escoltar la cançó (goear): http://www.goear.com/listen/8782d7e/els-mesos-de-lany-damaris-gelabert
ELS MESOS DE L’ANY: JClic i cançó on es treballen els mesos de l’any a partir de la cançó.
Per accedir al document dels mesos de l’any amb lletra de pal, lletra lligada i lletra d’impremta cliqueu.
El calendari a l’aula
Escola Lledoner. Aula d’acollida.
Full A4 amb els dies de la setmana, els mesos de l’any i les estacions en lletra de pal, lletra d’impremta i lletra lligada i els nombres de l’1 al 31, per tal que els nens i nenes puguin diàriament confegir la data. Ho visualitzareu en dos fulls i la lletra lligada en lletra d’impremta, si us ho baixeu, surt en un sol full i la lletra lligada “me mima” si la teniu a l’ordinador, només cal imprimir, plastificar i retallar.