Aules d’acollida
Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació.Pla per a la llengua i la cohesió social. Educació i convivència intercultural. Anex 1. Document de l’any 2007 revisat el 2009.
- L’aula d’acollida en el marc del Pla LIC.
- L’aula d’acollida en el centre educatiu.
- Professionals que intervenen en l’aula d’acollida.
- Gestió de l’aula: organització, metodologia i avaluació.
- Formació i assessorament als centres amb aula d’acollida.
- Avaluació del recurs.
- Conclusions.
Avaluació Inicial AA
Generalitat de Catalunya. Departament d’EnsenyamentTé com a destinataris tots els nois i les noies acabats d’arribar al sistema educatiu català.
El model de prova va destinat a alumnat d’orígens múltiples, de 8 a 16 anys, amb el qui no és possible la comunicació. Hi podem trobar:
- Instruccions per al professorat per a l’avaluació inicial de les competències de L1 i del coneixement del principi alfabètic.
- Instruccions per al professorat per a la prova de coneixements curriculars de Matemàtiques.
- Llengua: material per l’alumnat i material pel professorat en 20 llengües diferents.
- Matemàtiques: material per l’alumnat en 14 llengües diferents.
- Els més usuals:
- Anglès: Llengua Alumnat Llengua Professorat Mates Alumnat
- Arab: Llengua Alumnat Llengua Professorat Mates Alumnat
- Panjabi:: Llengua Alumnat Llengua Professorat
- Ucraïnès: Llengua Alumnat Llengua Professorat Mates Alumnat
- Wòlof: Llengua Alumnat Llengua Professorat Mates Alumnat
- Xinès: Llengua Alumnat Llengua Professorat Mates Alumnat
Nivell Inicial de Català. A1 Usuari Bàsic.
Lluïsa Rancé. Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació.L’objectiu d’aquest treball és determinar per al Nivell Inicial, el més baix dels graus de competència lingüística, quina és la competència mínima per aconseguir una comunicació de subsistència i, a partir d’aquí, avançar en el coneixement de la llengua. Adreçat a l’alumnat de 8 a 16 anys.