JClic Llevant
Montse Rodés i Antoni Caralt
Proposta d’activitats per treballar les vocals i les consonants M, P, L, S i T, enllaçades amb la proposta dels quaderns. Hi ha activitats de buscar la lletra, escoltar, unir les que són iguals, sonen igual, escriure segons el model, segons el que s’escolta, fer puzles, identificar les paraules que porten o no la lletra a treballar, ordenar les síl·labes d’una paraula.
Quaderns Llevant per imprimir
Montse Rodés i Antoni CaraltMaterials en format PDF i amb lletra de pal, preparats per imprimir i que s’han de treballar manualment.
Quadern 1: lletra I ……………Quadern 2: lletra O……………Quadern 3: lletra A
Quadern 4: lletra E……………Quadern 5: lletra U……………Quadern 6: Repàs vocals
Quadern 7: lletra M…………..Quadern 8: lletra P…………….Quadern 9: lletra L
Quadern 10: lletra S………….Quadern 11: lletra T
Discriminació de vocals en monosíl·labs
(Margarita Fortuny i Balcells)
el so de l’a, de la neutre, de la e oberta, de la e tancada, de la i, de la o oberta, de la 0 tancada i de la u en monosíl·labs.
Discriminació de vocals 
Margarita Fortuny
5 paquets d’activitats “com poses els llavis”, “relaciona”, “llegeix”, “copia” i “escriu”, on es treballa la discriminació fonètica de les 8 vocals.
Com s’escriu? Com es pronuncia? 2.1 Les vocals
GALI – Guia per l’Autoaprenentatge Interactiu de la Llengua
Identificació de les vocals en paraules à, ae, è, é, í, ò, ó, ú, ï, ü, ou amb lletra de pal i lletra lligada.
Adaptació de l’Estel al JClic
Coordinació del grup de treball: Antoni Caralt
Juguem amb els sons L-R-D
Jornades de Creació de materials per les NEE i Mercedes Rivera Pérez
Activitats per treballar el triangle alveolar: els sons L-R-D. Hi ha 8 tipus diferents d’activitats per poder escoltar, discriminar auditivament, escoltar i gravar, aparellar, triar i finalment jugar.
Com s’escriu? Com es pronuncia? 2.2 Les consonants
Paquet d’activitats d’identificar, relacionar, assenyalar, buscar la parella, clicar – escoltar i copiar paraules amb ll, l, r, rr, s, ss, c, ç, x, ix, tg, tj, tx, ny, ng, s sonora i s sorda.