AGRAÏMENT I CALENDARI ESCOLAR

Us volem manifestar el nostre agraïment per la col.laboració durant aquesta primera setmana del curs. Les entrades, des del primer dia, s’han desenvolupat amb ordre i normalitat i les famílies heu respectat les normes que el centre ha establert per preservar la salut d’alumnes, mestres i tota la resta del personal. Moltes gràcies.

Sabem que és una situació difícil i que al no poder accedir al centre us heu trobat amb problemes per poder contactar, especialment per telèfon. Ja sabeu que sempre podeu escriure al mail del centre on us donarem resposta a les vostres necessitats el més aviat possible. És una situació nova també per nosaltres.

Aprofitem per informar-vos que el proper dilluns dia 21 de setembre és festiu local i, per tant, NO hi haurà classe. Tornarem el dimarts dia 22.

Moltes gràcies.

La direcció