Servei Acollida

L’acollida és un servei que pretén donar resposta a les necessitats d’aquelles famílies que per circumstàncies laborals o d’altre mena no poden atendre als seus fills en l’horari que va des de les 8:00 del matí a les 9:00 hores.
El servei estarà a càrrec de monitors/es.
La dinàmica de l’acollida pel matí, serà la següent: el monitor/a rebrà als nens i nenes a la porta de l’escola i seguidament es passarà a l’espai escollit per realitzar aquesta activitat: (Biblioteca, Menjador, altres sales)
Durant aquest temps hi haurà la possibilitat d’esmorzar, fer els deures o realitzar les activitats que estarien programades per racons setmanals, per exemple: dibuix, ludoteca, contes, jocs de taula,..
La inscripció a l’activitat, tant de forma mensual com esporàdica es farà a la mateixa escola.

PREUS CURS 2019-2020

Els preus per aquest curs són els següents:

– De 8:00 a 9:00 35 € mensuals

Tots els mesos tenen el mateix preu, sigui quin sigui el nombre de dies d’acollida.

Els preus dels alumnes que utilitzin el servei de forma esporàdica són els següents:

De 8:00 a 9:00 5 diàris

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>