INICI DEL CURS 2020-2021

Rebeu una cordial salutació del Claustre de mestres i de l’Equip Directiu de l’Escola Joan Maragall. Desitgem que us trobeu molt bé.

Sabem que esteu preocupats per com serà l’inici d’aquest curs i us volem enviar un missatge de tranquil·litat.

L’escola començarà el proper dia 14 de setembre, dilluns,  amb totes les mesures de seguretat que el Departament de Salut juntament amb el d’Educació ens han indicat. L’organització respon a criteris exclusivament sanitaris.

Els alumnes de P3 tenen la seva pròpia entrada esglaonada amb cita prèvia.

Els alumnes des de P4 fins a 6è entraran a les 9:00 h per les quatre portes habilitades i caldrà evitar qualsevol aglomeració:

P4: porta del parvulari

P-5 i 1r: porta del Carrer Molí

2n, 3r: porta principal de l’escola

4t, 5è i 6è: porta de la rampa.

Tots els alumnes han d’accedir al recinte escolar amb mascareta quirúrgica nova cada dia. No estarà permesa la mascareta de tela. Cal prioritzar al màxim les mesures higièniques.

Cada família ha de prendre la temperatura al seu fill/a abans d’anar a l’escola.

Les famílies no podreu accedir al centre.
Només es podrà accedir al centre amb cita prèvia. Cal trucar o escriure per concretar-la.

Qualsevol dubte s’ha de resoldre per mitjans telemàtics:

correu del centre : a8033535@xtec.cat o per telèfon: 93 371 39 95

Hi haurà servei de menjador. Recordeu que la inscripció és telemàtica. Ho teniu en un Dinantia anterior. Encara no ha sortit la resolució de les beques del Consell Comarcal. Us avisarem de seguida que les tinguem.

Hi haurà servei d’acollida matinal. Si el necessiteu truqueu al centre o escriviu correu.

L’horari escolar serà, com sempre, de 9:00 a 12:30 h i de 15:00 a 16:30.

Durant aquests dies us anirem enviant informació dels grups, mestres tutors/es, mesures de seguretat a les aules i d’altres informacions oficials que rebem del Departament. Estigueu atents a les informacions del Dinantia.

Tot el professorat i el personal d’administració i serveis estem treballant intensament per rebre tots els nostres alumnes presencialment a les aules. Necessitem de la vostra col·laboració i de la vostra responsabilitat perquè tot vagi bé.

Aprofito per saludar-los ben cordialment,

La direcció.