Bones vacances! Alumnes de 3r

Bones vacances! Alumnes de 4t

GROMING

Una idea genial!

A cotinuació podeu veure les creacions plàstiques que han fet els nostres companys i companyes de 3r i 4t. Els han fet amb pasta i llegums, us animeu a fer vosaltres un?
Si feu clic a la imatge la podreu veure en gran.

Canal de YouTube del Museu del Prado que explica als més petits les seves obres d’art

El Museu del Prado ofereix vídeos molt divertits i entretinguts que expliquen als més petits moltes de les obres d’art presents en el seu museu. Són vídeos fantàstics i molt apropiats per veure en família. Feu clic a la imatge per accedir al canal i gaudir dels vídeos.

Conte per explicar als nens el desconfinament

Carmen Esteban de la web La meva psicòloga infantil ha preparat aquest fantàstic conte per explicar als nens com actuar en aquestes setmanes de desconfinament. Feu clic a la imatge per veure-ho i descarregar-lo.

Sortireu al carrer? Doncs llegiu bé aquesta guia

El Ministeri de Drets Socials i Agenda 2030 ha publicat aquesta guia amb la normativa que hem de seguir a l’hora de sortir amb els nens al carrer durant aquests dies. Feu clic a la imatge per veure-la o descarregar-la.

Feliç Sant Jordi . Alumnes de 4t

Feliç Sant Jordi. Alumnes de 3r

Decorem les finestres per Sant Jordi

L’Ajuntament d’Esplugues us fa arribar aquest dibuix per pintar i penjar a les finestres.