Servei Menjador

EL NOSTRE MENJADOR

La gestió del menjador, estarà a càrrec de l’empresa “          ”. Seguirem elaborant els nostres menús a l’escola, amb el nostre personal i amb la nostre supervisió. L’escola Joan Maragall, ofereix al seu alumnat el servei de menjador escolar amb caràcter voluntari i en l’horari comprès entre les 12:30 i les 15:00 hores.
Els dies de jornada intensiva el mes de juny es sortirà a les 15:00 hores.
Per utilitzar aquest servei com a comensal fix, s’ha de presentar a secretaria, el full d’inscripció degudament omplert i estar al corrent de pagament del curs anterior.
Si es desitja utilitzar el servei com a comensal altern (per dies), s’hauran d’inscriure diàriament a secretaria i realitzar el pagament corresponent de 9:00 a 10:00 pel matí. Fora d’aquest horari no es podran acceptar inscripcions esporàdiques.

PREUS CURS 2018-2019
→Comensal fix 6,20 €. diàris. (mínim un mes)

→Comensal altern 6,80 €  diàris.

Cap resposta

2 respostes a “Servei Menjador”

13 04 2014
Mari (08:52:49) :

eel meu fill va i esta molt content

12 09 2014
Marc Subirana Bastida (12:10:36) :

esta molt be el menjar que fan al menjador

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>