Fruït de l’agermanament entre el municipi italià de Lama dei Peligni i Cervià de Ter, aquests dies ens han visitat un grup de deu alumnes de l’escola de Lama, acompanyats d’un mestre.
Els alumnes italians han estat acollits per famílies dels nens i nenes de 6è de l’escola i han conviscut amb ells tota la setmana. Des de l’escola, amb la col·laboració de l’Ajuntament, hem organitzat diferents activitats perquè coneguin el nostre poble, el nostre país (Girona, Empúries, Barcelona…) i també la nostra llengua, cultura i tradicions. Aquí podeu veure un recull fotogràfic de tot el que hem viscut aquests dies junts:
Ara ens tocarà viatjar a nosaltres! Del 17 al 22 de maig serem els alumnes de 6è qui visitarem Lama dei Peligni. Ja farem força fotografies perquè pugueu veure la nostra experiència allà a Itàlia!!
molto bene