L’altre dia els de segon vam anar a P3 a explicar contes fets amb ombres xineses. Primer vam fer el conte “Les dues rates i el mico”, que érem l’Alex H., l’Àlex A., la Gina, l’Eli i en Joan. Tot seguit vam fer el conte “Et menjadé!”, que érem la Xènia, l’Albert, l’Aleix, en Gerard i la Judit.
Vam haver d’estudiar molt. Cadascú feia un personatge i tenia el seu paper i així tots sabíem el que havíem de dir. Les ombres les vam preparar amb siluetes retallades i els conills els vam fer amb les mans.
Per fer la pantalla vam demanar a l’Anna de P4 que ens deixés una caixa que havia fet amb cartró i paper vegetal.
Quan vam arribar a la classe de P3 vam baixar les persianes, vam apagar els llums i amb la llum del projector darrere la capsa vam començar la funció.
Als nens petits els va encantar i nosaltres vam sortir contentíssims. Ens vam divertir molt!
Alumnes de segon