Aquesta setmana ens tocava als de tercer cuidar el galliner, el dilluns a la tarda havíem pogut rifar cinc ous!!
El dimarts al matí els alumnes del grup B de tercer vam anar a donar menjar, netejar i recollir els ous de les gallines. Quan vam arribar vam trobar-ho tot ple de plomes i cap gallina, ni el gall ni els pollets enlloc. Ens vam esverar molt i també estàvem una mica espantats, de seguida vam anar a buscar la Duli i els altres que eren a la classe.
Entre tots vam mirar per tot arreu per si en trobàvem algun i … res de res, només plomes.
L’abeurador estava esmicolat per terra, els pots escampats pel galliner i alguna taca de sang prop de l’escala.
Mirant bé vam veure que sota la tanca hi havia un forat molt gran excavat i ja vam tenir clar que havia entrat algun animal i se les havia cruspit. No sabíem ben bé qui podia ser, potser una fura, o una guilla … Investigant vam trobar unes petjades petites però cap més pista.
De seguida va córrer la notícia per tota l’escola i tothom estava molt trist.
Avui dijous al matí, en David de sisè ha descobert una gallina enterrada a l’hortet dels petits i un forat buit al costat. Més tard, buscant buscant, hem trobat una altra gallina enterrada sota un banc del pati petit. Dels altres , ni rastre, potser algun s’haurà pogut salvar, tant de bo!
Ens estimàvem molt la Xica, la Tica, en Mec-Mec i els pollets, i estem molt tristos.
Gràcies per totes les coses bones que ens heu donat durant tot aquest temps que us hem tingut!
Els nens i nenes de tercer