ACTIVITATS D’AULA (Infantil)

EL MAG MERLAC
Avui ens ha visitat un super mag catacrac que ens ha fet passar una molt bona estona amb els seus trucs de màgia. Hem quedat ben bocabadats!

LA CIÓ ABELLÍ VE A L’ESCOLA
Vam escriure un correu electrònic a la Ció Abellí per demanar-li si podria venir a la nostra escola. Ens va contestar que estaria encantada. Mireu, mireu…

PROCÉS DE L’ESCULTURA DELS NENS DE SILS
Mireu com la Ció va fer l’escultura que hi ha a la nostra població.

ESCULTURA: ELS NENS DE SILS
Hem anat a veure l’escultura de la Ció Abellí, els nens de Sils, a la plaça Canigó. De les escultures n’hem de tenir cura i per això l’hem netejat perquè algú sense civisme l’havia guixat.

JUGUEM A SER ESCULTORS
Com que estem treballant les escultures, hem fet d’escultors amb diferents materials i eines.

ELS NOSTRES NOMS
Els nenes i nenes de P3 han fet els seus noms amb plastilina. Són uns artistes!

PINTEM A P4 I P5
A P4 i a P5 hem pintat d’una manera ben original.

MEDIM A P5
Arriba la primavera i hem de començar a pensar amb l’ombra que necessitarem al pati. Medim què ha de fer el tendal que els pares ens vindran a posar.

ELS RACONS D’EXPERIMENTACIÓ
Als racons d’experimentació els nens i nenes remenen, barregen, toquen, provem,….experimenten!

ELS COLORS I LA LLUM
A infantil estem treballant els colors i la llum. Mireu que bé que ens ho passem!

EXPERIMENTEM TOT JUGANT

A LA CERCA DE FORMES GEOMÈTRIQUES (P4)
Amb els nens i nenes de P4 hem buscar formes geomètriques a l’aula i hem descobert que n’hi ha un munt! també ens ha arribat el número 6 i ens hem adonat que per fer-lo amb el cos necessitàvem dues persones.

COLORS D’HIVERN

FEM GEL
A la classe de P3 hem experimentat amb la temperatura de l’aigua i hem fet gel. Estàvem ben emocionats! Quin fred!

JOCS DE NUMERACIÓ A P5

A L’AULA DE P3
Ens ha arribat la lletra reina A i estem tots ben emocionats. Ara veiem aquesta lletra per a tot arreu!!

A psico hem fet tombarelles i la croqueta. La paella estava molt calenta i ens hem cremat el cul!

EXPERIMENTEM AMB MATERIALS

UN POLICIA MUNICIPAL A P4
Aquesta setmana ens ha visitat en Miquel, el nostre policia municipal preferit. Ens ha explicat moltes coses sobre seguretat viària i hem estat tots molt atents. A partir d’ara som ajudants de policia.

FELPES I PUNXONS A P3
A P3 hem punxat cercles de colors per primer cop. Després els hem enganxat tot fent un quadre ben xulo que hem penjat a l’aula.

NOMS AMB PLASTELINA A P4
Els nens i nenes de P4 ens ho hem passat d’allò més bé fent els nostres noms amb plastelina. Hem demostrat que som uns artistes!

UN i MOLTS A P3
Hem treballat els conceptes d’un i molts amb carbasses. Ha estat molt divertit i hem après molt!

FEM “PSICO” A P5
Aquests dies, a l’hora de psicomotricitat, els de P5 hem estat treballant amb cercles, piques i matalassos, tot fent jocs, equilibris, croquetes, tombarelles… Ens agrada molt!

EXPERIMENTACIÓ
Els nens i nenes d’infantil experimenten lliurement amb diferents elements: arròs, cigrons, petxines, sal, xapes, taps, etc… Després hem parlat de l’experiència i ens ha agradat moltíssim a tots.

RACONS DE LLENGUA
Treballem la lectoescriptura a través de racons i de diferents activitats molt engrescadores per als nens i nenes.

També podeu consultar el nostre BLOC DEL CURS PASSAT.