INFORMACIÓ

CALENDARI I HORARIS CURS 2012-2013

* MANS A L’OBRA: el 8 de setembre
* INICI DE CURS: el 12 de setembre.
* VACANCES DE NADAL: del 22 de desembre al 7 de gener, ambdós inclosos
* VACANCES DE SETMANA SANTA: del 23 de març a l’1 d’abril, ambdós inclosos
* FESTES LOCALS: 26 i 28 de setembre.
* DIES DE LLIURE ELECCIÓ: 2 de novembre, 7 de desembre, 8 de febrer i 20 de maig
* JORNADA INTENSIVA: 21 de desembre i del 10 al 21 de juny
* FI DE CURS: el 21 de juny.

HORARI

L’horari lectiu per al curs 2012-2013 que serà de 9:15h a 12:45h i de 15:00h a 16:30h.
Alumnes del SEP dilluns i dimarts de 12:45h a 13:15h

NORMATIVA

ENTRADES I SORTIDES

1.Puntualitat: Els nens i nenes faran files 5 minuts abans de les 9.15. En cas de pluja podran entrar a l’aula directament.
2.Autorització de recollides: En casos extraordinaris cal avisar l’escola amb anterioritat.

TREBALL D’HÀBITS

1.Esmorzars: Cal esmorzar bé a casa. A l’escola portar un petit esmorzar dins d’una carmanyola i dins d’una bosseta de roba marcada amb el nom. El divendres és el dia de portar fruita.
2.Aniversaris: Els celebrarem a finals de mes amb un esmorzar conjunt. Recomanem portar pa amb xocolata o galetes o coques de pastisseria. Des de l’escola no es podran repartir invitacions per a festes d’aniversari particulars.
3.Roba personal: Cal portar les peces de roba marcada amb el nom i amb beta llarga.

ADAPTACIÓ ALUMNES P3

Els alumnes de P3 faran l’adaptació durant la primera setmana del curs. Del dilluns 12 al divendres 14 de setembre.

GRUP A
Dimecres 12 i Divendres 14 al matí
Dijous 13 i Dilluns 17 a la tarda

ÀLVARO, ANiRA, iSAAC, AiNA, MARiA, GUiLLEM, HÉCTOR, MARTiNA LÓPEZ, PAULA, JUDiT, OUMOU

GRUP B
Dimecres 12 i Divendres 14 a la tarda
Dijous 13 i Dilluns 17 al matí

ORiOL, ALAN, CLÀUDiA, DAFNE, iKER, NÚRiA, ADAY, GERARD, ARiADNA, MARTiNA MANZANO, LAiA, SHEiCK

TOTS ELS ALUMNES
DiMARTS 18 DE SETEMBRE tots matí i tarda

Per als alumens de P4 i P5: el primer dia de curs els pares podran acompanyar els nens a l’aula. A partir del segon dia d’escola els nens i nenes faran files sols.

Per als alumnes de P3: els pares podran acompanyar els nens a l’aula durant els dies d’adaptació a l’escola.

COMUNICACIÓ AMB LES FAMÍLIES

1. Durant el mes de setembre es farà la reunió de classe.
2. Entrevistes: Els pares podran demanar entrevista sempre que ho desitgin. Igualment els tutors o les tutores podran convocar els pares sempre que ho creguin convenient.
3. Informes: desembre i juny a infantil; desembre, març i juny a primària.
4. Carpeta viatgera.
5. Bloc del centre.

MEDICAMENTS

Cal administrar els medicaments a casa. És recomanable no portar els nens a l’escola quan tinguin polls, conjuntivitis, diarrees o febre.

PREVENCIÓ DE POLLS

Si un nen o una nena té ous o polls, cal eliminar-los de seguida amb un xampú antiparasitari o pentinant el cabell amb una pinta de pues molt espesses cada dia.
Els polls poden aparèixer tan en els nens que es renten el cabell sovint com els que no, per això cal prevenir-los abans que els agafin.

Què cal fer per prevenir el contagi dels polls?

 Mirar sovint els caps.
 Rentar-se el cap com a mínim dues vegades a la setmana.
 Portar els cabells curts.
 Si els cabells són llargs, el pentinat ha de ser senzill i els cabells han de quedar lliures, solts, …
 Pentinar-se sovint.
 Posar-se colònia antiparasitària.
 L’ultima esbandida dels cabells fer-la amb aigua i vinagre.
 Ens han parlat també de l’efectivitat de l’aplicació de l’extracte de l’arbre del te.(En herbolaris i dietètiques)
 Consultar el metge.

PER ERRADICAR LA PLAGA DETECTADA CAL QUE TOTHOM REVISI EL CAP DELS SEU FILL/FILLA.

MATERIAL CURS 2012-2013

1. DIDÀCTIC

P3: Grafilletres 1 Editorial Cruïlla / Quaderns Capicua Numeració i càlcul 1, magnituds 1, qualitats 1, geometria 1 Editorial Casals
P4: Grafilletres 2 Editorial Cruïlla / Quaderns Capicua Numeració i Càlcul 2 i 3, Magnituts 2, Qualitats 2 i Geometria 2 Editorial Casals
P5: Grafilletres 3 Editorial Cruïlla / Quaderns Capicua Numeració i Càlcul 4 i 5, Magnituts 3, Qualitats 3 i Geometria 3 Editorial Casals /
1r: Matemàtiques 1r Connecta 2.0 Ed Cruïlla / Bugs Wolrd 1 Pupils pack Editorial Macmillan.
2n: Matemàtiques 2n Connecta 2.0 Ed Cruïlla / Bugs World 2 Pupils pack Editorial Macmillan.
3r:Matemàtiques Projecte Brisa 3 Ed Teide/ Explorers 3 textbook Ed Oxford/ Quaderns de Medi 3 i 4 Ed Teide/ agenda escolar Addittio

2. PERSONAL

* 1 paquet gran de tovalloletes humides, 2 capses de mocadors de paper, 1 tassa de plàstic amb el nom, 2 paquets de folis reciclats de 500g.
* 1 capsa de sabates amb roba de recanvi només els nens/es de P3.
* Bata i xandall de l’escola i esportives amb velcro. La bata i el xandall cal encarregar-los a la botiga de la Laura abans del 5 de juliol.
* Una bossa petita per posar-hi l’esmorzar.
* Una motxilla petita a infantil per portar la bossa de l’esmorzar i la carpeta viatgera.
* Una motxilla gran sense rodes a primària.
* Una caixa de sabates petita a 1r i 2n per guardar-hi materials.