Benvinguda i epitafis

S’acosta Tots Sants. Com expliquen les alumnes en l’article “Elaboració d’una idea”, la comissió d’activitats extraescolars del nostre centre ens proposa participar activament en la Festa de Benvinguda que fem per la Castanyada. La idea és elaborar un epitafi propi i exposar-lo al públic. Un epitafi, la reflexió d’un últim pensament.

En Tom Carr organitza la visita al cementiri de Sant Andreu amb l’objectiu de fer-nos valorar els tipus de lletra usats en aquest context i el contingut dels textos dels epitafis.

Després de l’experiència, ja a l’aula, alumnes, artista i professors iniciem una reflexió conjunta al voltant dels trets més característics d’aquests tipus de missatges. A partir d’aquí, els alumnes investiguen i fan una proposta personal d’epitafi. El resultat final de tot aquest procés de creació és presentat en una mostra el dia de la Castanyada.

Glòria Mateu

Accions

Informacions

Deixa un comentari