Ja hem acabat els tallers! (Adrià V.)

Els alumnes de la SIParets2 han finalitzat els tallers amb bon resultat i amb molt d’èxit. Això no acaba aquí, només és un “punt i coma”, abans de continuar.

El passat dijous 13 de Desembre de 2012, els alumnes del nou institut de Parets del Vallès  varen oferir una bonica i treballada representació al teatre de Can Rajoler, el teatre més gran del poble, anomenada Els Pastorets, una obra molt típica a Catalunya per aquestes dates festives nadalenques. L’obra es va representar dues vegades al mateix dia, pel matí a les 10.30 per als alumnes que vàrem convidar del Lluís Piquer, l’escola del costat del Pavelló esportiu de Parets, que eren de tercer i també de quart de primària. Aquest acte es va repetir a les 18:00 hores, per als pares, amics i altre públic interessat.

Els alumnes de l’institut, dividits en grups de tallers, van fer la seva aportació a l’obra: els alumnes de teatre representaren l’obra, els de cuina saludable varen preparar un exquisit pica-pica, (torrons fets per ells) que varen oferir en safates als espectadors que sortien. També hi participà el taller de Combo musical, encarregat de posar la música en a algunes escenes de l’obra. Prou important va ser també el paper del taller de Revista digital, els quals ens van mantenir informats durant tot el primer trimestre i, finalment el taller de Construcció que van preparar i van deixar enllestit tot el decorat molt treballat i bonic. Aquesta  representació ha volgut significar el final dels tallers, però això no s’acaba aquí, ja que el pròxim trimestre, tornen a haver-hi tallers, i suposadament, amb un final conjunt i enllaçat, tant pot ser una representació com qualsevol altra cosa igual d’especial.

Adrià Velasco Márquez.

Aquest article ha estat publicat en Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.