Trobareu més notícies a l’etiqueta de la barra lateral.

Els Pastorets del SI Parets II

Obra de teatre realitzada per els alumnes del SI Parets II

Aquesta setmana, el dia 13 de desembre a Can Rajoler (Parets del Vallès), els alumnes del nou institut han fet una obra de teatre, anomenada Els Pastorets,  ja que s’apropa Nadal. Hi participaven tots els alumnes de l’institut.

Del taller de Teatre, hi van participar els actors i actrius, que van interpretar l’obra. Del taller de Combo,  hi van participar els músics, que posaven la música a l’obra. Del taller de construcció i disseny,  hi van participar els dissenyadors, que van posar els decorats. Del taller de cuina, hi van participar els cuiners, que van fer el pica-pica a l’acabar l’obra. I per acabar, del taller de revista digital,  hi van participar els periodistes, que van anar recollint tot el que veien o escoltaven, fent fotos, etc., per després posar-ho a la revista digital.

L’obra va quedar molt bé, era una obra distreta i que a la gent li va agradar molt.

Els nens i nenes practicaven tots els divendres dues hores. Tots es van esforçar molt perquè sortís molt bé i la seva recompensa va ser que a tothom li va agradar molt.

Laia Solé