Entrevistes

Trobareu més entrevistes a l’etiqueta de la barra lateral.

Entrevista a Laia Solé, que interpreta la Laieta

Avui entrevistarem a la Laia Solé, una noia del institut SI Parets II  que aquestes festes de Nadal representarà l’obra Els pastorets amb tots els seus companys.

Hola Laia. M’han explicat que interpretes el paper de Laieta en l’obra dels pastorets. Ens pots explicar com et sents fent aquest paper?

Hola, a mi m’agrada molt aquest paper m’hi sento molt bé interpretant-lo.

Explica’ns una mica la seva personalitat.

La Laieta és una pastora molt dolça, simpàtica, alegre i amable, a mi no em costa gens interpretar aquest paper perquè com dic abans m’agrada moltíssim i m’hi sento molt a gust.

És molta casualitat això de que tu et diguis Laia i interpretis el paper de Laieta, com va anar?

És una llarga història, tot va començar així: Jo tinc dues amigues, que es diuen Clàudia i Andrea, que feien el taller de teatre i una amiga, que es diu Ylenia, i jo fèiem el taller de revista digital, i un dia truquen a la porta i de cop entren la Clàudia i la Andrea i ens diuen a mi i a la Ylenia: “Necessitem dues pastores a l’obra: ens falten la Laieta i la Caterina i hem pensat que podríeu ser vosaltres”.

I…?

I llavors la Ylenia i jo li diem a la Mònica: “Podem anar a teatre si us plau?”,  i ella ens diu: “Si el Pitu us necessita aneu-hi”.- I nosaltres li contestem:  “Gràcies Mònica”. Aleshores la Ylenia em va dir que si volia ser jo la Laieta que ho sigués perquè a ella li era igual. I jo li vaig dir que si li semblava bé, doncs si. I gràcies a les meves amigues, la Ylenia i jo vam poder formar part de  l’obra, i gràcies a la Ylenia jo he pogut ser la Laieta. Des de aquell dia jo sóc la Laieta. Aquesta és la llarga història.

Si haguessis pogut triar el paper quin triaries?

Doncs em sembla que triaria el de Laieta perquè des de el primer dia que ens van ensenyar els papers jo vaig dir que a mi m’agradava la Laieta i que si fos del taller de teatre faria la Laieta, i el meu somni de ser Laieta s’ha complert.

Sobre l’obra que representareu, com anirà fareu dos espectacles només un…?

En farem dos: un que serà com de prova que els espectadors seran nens de tercer i quart de l’escola Lluís Piquer, que es farà al matí, i a la tarda el farem per als familiars, els amics i els nostres companys que no representen l’obra.

Sabeu els horaris que fareu?

Si, serà el dia 13. L’horari del matí no el sé, però sé que estarem des de que sortim de l’escola al matí fins a les 3 de la tarda, i a les 5 tots els nens haurem d’estar allà per preparar-nos, vestir-nos, pentinar-nos … i a les 6 entraran els espectadors.

Gràcies per tot i a veure si un altre dia ens tornem a veure.  Que et vagi molt bé l’espectacle, fins un altre dia, adéu.

Fins un altre dia. Adéu.