Crítica de l’obra (Clàudia)

L’obra Els Pastoretsva anar molt bé en general. Tots els actors i actrius van fer una representació magnífica. També s’emporten el mèrit tots els alumnes dels altres tallers, que gràcies a ells tot va poder sortir així de bé.
El públic va gaudir i va riure molt, tan els nens que van venir pel matí, com les famílies i alumnes que van venir per la tarda.
Durant tota la representació tot va sortir molt bé. Totes les actuacions i escenes van ser molt destacades i a tothom li van agradar molt en tots els aspectes.

En alguns moments els actors i les actrius van tenir alguna petita equivocació, però el públic no ho va notar gaire.
La música i l’escenografia van encaixar i van millorar cadascuna de les escenes.

Hi ha petites coses que de cara a l’any que ve es podrien millorar. Tots els actors s’haurien d’aprendre més bé el paper i haurien de parlar una mica més fort. Les entrades dels músics haurien de ser més silencioses. I convindria un parell o tres més d’assaigs.

Tot i aquests petits detalls, es pot dir que tot va anar de meravella i tothom va obtenir un fantàstic resultat.

Clàudia Flaqué

Aquest article ha estat publicat en General, Opinions. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.