ELS CARGOLS A I3

Al primer semestre, els nens i nenes de la classe d’I3 hem treballat el projecte del cargol.

Amb totes les activitats que hem realitzat  hem aconseguit incitar a l’infant a la descoberta de l’entorn, tot observant  i experimentant de forma vivencial i real.

Treballant amb elements de l’entorn proper, en aquest cas, els cargols, es pretén ajudar a processar i contextualitzar de manera que els infants construeixin aprenentatges amb interacció amb el medi.

Durant el temps que els hem tingut amb nosaltres, hem après que:

  • Fan caca i, per tant, que tenen cul
  • Poden enfilar-se sense caure, igual que l’Spiderman.
  • Existeixen molts tipus de closques, de diferents formes, mides i colors
  • Tenen boca amb llengua i moltes dentetes
  • Neixen d’ous
  • Poden respirar però no tenen nas com nosaltres
  • També tenen ulls com nosaltres
  • S’arrossega sobre el seu peu
  • Per facilitar el desplaçament, deixa anar una bava llefiscosa

També hem:

  • Treballat la forma de cargol amb diferents tècniques: plastilina, pintura de dits sobre paper, …
  • Après la cançó cargol treu banya
  • Escoltat diferents contes de cargols, com: el cargol i l’herbeta de poniol, ¿dónde vives caracol?,…
  • Fet cargols amb paper i amb plastilina.
  • Cuidat a casa nostra dels cargols durant el cap de setmana.

A continuació, podeu veure algunes de les fotos que hem anat fent al llarg del projecte. Només cal que feu clic damunt la imatge del cargol.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *