Concert de Nadal 2023

Benvolgudes famílies,

Avui els nens i nenes de l’escola hem realitzat el Concert de Nadal!

Per tal que tota la comunitat educativa pugueu gaudir d’aquests artistes, us deixem aquí els vídeos de les actuacions. A més, els petits de l’escola han recitat un poema!!

Cliqueu aquí!

Bon Nadal i Bon any a tothom!!!

LLISCAMENTS A L’ESCOLA

Durant aquesta setmana les nenes i els nens de la comunitat de mitjans i de la resta de primària hem gaudit de la segona sessió de lliscaments del curs d’enguany.

Tot i que en algunes hores feïa fresqueta, gairebé no l’hem notat ja que hem estat tota l’estona patinant i entrant en calor amb el nostre material i el de l’escola com podeu veure a les fotografies clickant aquí. 🙂

SORTIDA AL CRARC 1r

Hola famílies,

dilluns passat vam anar al CRARC, Centre de Recuperació d’Amfibis i Rèptils de Catalunya, a Masquefa.

Us deixem l’enllaç de la pàgina oficial del CRARC.

Allà ens han ensenyat com són aquests animals, les característiques que tenen, com viuen, com es comporten i què fan al centre. A més, de les tasques dels treballadors/es i dels voluntaris/es.

Segur que els vostres fills i filles ja us han explicat mooooltes coses i ara podreu gaudir plegats de les fotografies.

FOTOS CRARC

Esperem que us agradin!

ULTIMES ACTIVITAS DEL CURS A PRIMER

Aquestes darreres setmanes hem fet diverses activitats a l’escola relacionades amb diferents temàtiques. Aquí us deixem una petita mostra perquè pugueu gaudir-les en família.

La Loli i la Blanca estem molt contentes de com ha anat el curs i d’haver pogut compartir tants bons moments amb els vostres fills/es.

Darrers dies d’escola 1rA

Darrers dies d’escola 1rB

Gimcana Juny 2023

Racons 1rA

Racons 1rB

Activitat família “immersió + fotos submarines” 1rB

Bones vacances d’estiu!

APADRINAMENT LECTOR

Tota la comunitat està molt emocionada amb aquest nou projecte de l’escola que es va iniciar al mes de gener.

Grans i petits han compartit moments de lectura un cop a la setmana.  Cada curs ha fet dos grups i un d’ells es quedava a l’aula llegint els llibres, revistes…del racó de biblioteca i l’altre grup anava a la biblioteca de l’escola i podien triar quina lectura fer d’un gran ventall de possibilitats.

S’ha iniciat una relació  entre els infants on la lectura, el coneixement, era el pont d’unió entre padrí/na i fillol/a i . A més , el projecte ha generat un vincle d’amistat i de respecte entre les nenes i els nens.

Aquí podeu clicar i veure algunes de les fotografies del projecte.

1rA-5è A

1rB-5è B

2nA-6è A

2nB-6è B

RACONS EN FAMÍLIA

Aquest curs 22-23 serà recordat com l’any de tornar a obrir les portes a l’escola Puigventós.

Els infants han tornat a compartir els racons amb les persones que més necessiten i estimen, la família.

Us volem agrair l’esforç que heu fet per participar d’aquest projecte tan important.

L’equip de mestres us vol deixar algunes imatges dels

racons en família.

1rA

1rB

2nA

2nB

AMBIENTS 2022-23

Aquest curs la comunitat de mitjans han gaudit,  un any més, passant pels diferents ambients de l’escola.

Les nenes i els nens de primer i segon s’han barrejat i han compartit situacions d’aprenentatge. Cada grup d’infants han passat per tots els ambients i  han fet tres sessions de cadascun.

Aquí us deixem unes fotografies dels diferents ambients.

Esperem que us agradin.

FEM TEATRE

SOM ARQUITECTES

SOM ARTISTES

PETITA CIUTAT

JOCS DE TAULA

TROBADA DE JOCS DEL MÓN DE 1R

Ahir dimecres 10 de maig, els i les alumnes de 1r vam anar al camp municipal de futbol de Sta. Coloma de Cervelló per participar junt a altres escoles de la comarca a la XIII trobada de jocs del Món
organitzada pel Consell Esportiu del Baix Llobregat.

Vam gaudir molt de tots el jocs que ens varen explicar en un dia magnífic:

• Les Banderes (Guatemala)
  • Ànec, ànec, oca, oca (Estats Units)
  • Ajudem al Cec (Nova Zelanda)
  • Els 4 Llops (França)
  • La Bruixa Mana un Color (Itàlia)
  • La Batalla dels Continents (Canadà)
  • La Mare i El Gegant (Romania)
  • La Kukla (Grècia)
  • Futbol sense Pilota (Portugal)
  • Cercle Xinès (Xina)
  • Indis i Pistolers (Uruguai)
  • Storfiskaleikur (Islàndia)

I a l’acabar la trobada , vam anar a dinar al Parc Torreblanca de Sant Joan Despí on també vam tenir un estona d’esbarjo al finalitzar l’àpat.