Carnaval 2021

Benvolgudes famílies,

La darrera setmana del 8 de febrer ens va visitar el Rei Carnestoltes i ens va encomanar 5 consignes que vam haver de seguir al llarg de la setmana! Aquí teniu els enllaços  de cada grup on podeu gaudir de les fotos!

Fotos Carnaval CM1

Fotos Carnaval CM2

Fotos Carnaval CM3

Fotos Carnaval CM4

Fotos Carnaval CM5

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ, ja que vau fer possible un esmorzar especial el dijous llarder seguint la tradició de menjar truita i butifarra d’ou.

També un especial agraïment a totes les famílies que heu pogut col·laborar amb el donatiu de la xocolatada solidària. Els diners recollits s’han enviat a l’Hospital Sant Joan de Déu per a la investigació del càncer infantil.

Encara que hagi sigut un Carnaval atípic i de grups bombolles, hem pogut gaudir-ne d’allò més!!!!!!!

Taules de multiplicar

A la Comunitat de Mitjans, els alumnes de segon hem començat amb les taules de multiplicar. Estem molt engrescats i engrescades!

Així és com treballarem durant tot el curs…..

versió  castellà

Us deixem uns enllaços i recursos per poder practicar. Som-hi!

7 recursos per aprendre a multiplicar
JA ET SAPS TOTES LES TAULES???
TRUCS PER APRENDRE LES TAULES
 RECURSOS DIGITALS  per ensenyar i aprendre

CANTA LES TAULES

PER AMPLIAR MATES INTERACTIVAS

CONCERT DE NADAL

Benvolgudes famílies, ja sabem que aquest any que deixem enrere ha sigut molt atípic, tot i amb això a la nostra escola hem volgut celebrar el Nadal com ho fem sempre, amb un gran concert, on els nostres infants han cantat unes nadales precioses. Per tal que tota la comunitat educativa pugueu gaudir d’aquests artistes, us deixem aquí els vídeos de les actuacions.

Bon Nadal i Bon any a tothom!!!

Celebrem…LA CASTANYADA!

Hola famílies!

Sí, aquest curs està sent atípic i intens però no podíem deixar perdre l’essència de la Castanyada!

Hem pogut celebrar la festa a cada grup bombolla i ens ho hem passat molt bé.

La majoria de nenes i nens de la Comunitat Mitjans han vingut vestides i vestits de Castanyers i Castanyeres. Veureu quina fila més autèntica a les fotos que us adjuntem.

Durant el matí, a cada grup bombolla hem fet tallers de la tardor, de manera que cadascú ha pogut triar quin dels tres tallers li venia més de gust fer.

Els tallers han sigut:

• Fer uns eriçons amb plastilina, posant macarrons per a fer les punxes.
  • Fer un collage amb papers de colors per a crear una fulla o un paraigues.
  • Pintar fulles seques amb pintura i, després, fer una composició per a crear algun animal o paisatge.

El resultat de tots els tallers ha sigut ben preciós! Us el deixem a les fotos per a què ho comproveu vosaltres mateixos i mateixes.

A la tarda hem gaudit de la visita de la Castanyera (substituta), que com que la oficial està en quarentena, ha enviat a la seva millor amiga per a fer arribar unes quantes castanyes torrades a tot l’alumnat de la Comunitat de Mitjans!

Esperem que gaudiu dels dies de descans, que sigueu prudents però pugueu celebrar una Castanyada especial amb els més propers.

Bona Castanyada de part de l’equip de mestres de la Comunitat de Mitjans.

A la tarda hem menjat les castanyes que ens han torrat algunes famílies de l’AMPA, boníssimes per cert. Una castanyera molt simpàtica ens les ha repartit per cada aula.

FOTOS

Esperem que us hagi agradat aquest recull! Aquí teniu l’equip de Castanyeres (i el Castanyer) de la Comunitat de Mitjans.

Mar, Blanca, Raquel, Naira, Patri, Núria, Gil i Laia.

Com hem treballat durant el curs a 1rA

Ara que ja hem acabat el curs, volem fer un recull de imatges de com hem treballat a l’escola durant el primer i segon trimestre de la nova etapa de primària. Ha estat un curs ple de bons moments i molts aprenentatges.  Podem veure fotografies dels jocs de pati, treball per racons, treballs de grups per projectes a medi, les festes que hem gaudit a l’escola i la participació de les famílies a l’aula.

Heu de clicar als títols de color verd i veureu  moltes fotografies, així que prepareu crispetes i gaudiu del resum de tot un curs, mireu com han crescut i tot allò que hem après i compartit.

Gràcies per aquest curs tant enriquidor i gaudiu molt de l’estiu.

Famílies a l’aula i aniversaris

Treballem per projectes a Medi

Treballem per racons

Gaudim de les festes

Juguem al pati amb avions de paper

Nosaltres

Bones vacances Elvis, ens veiem al setembre!

SORTIDA AL CRAM

Al novembre, els nens i nenes de 1r vam fer una sortida al CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins) i vam realitzar l’activitat “Un animal a la platja!” aprofitant que estàvem treballant un projecte ben interessant des de Medi Natural.

Vam poder fer un simulacre de rescat d’un animal marí. Els infants van aprendre què s’hauria de fer si un dia s’estan banyant al mar o estan passejant per la platja i es troben un dofí que ha arribat a la costa i s’ha quedat encallat perquè està malalt.

Com si d’un equip de salvament es tractés, van fer un petit role-play, en què cadascú feia un petit paper (albiradors, voluntaris, veterinaris…) en els primers auxilis d’aquest mamífer marí tan especial: el dofí.

També vam anar al Parc Nou a dinar i ho vam passar d’allò més bé!

Aquí us deixem un petit recull d’imatges per recordar aquell dia.