My funny dish

Hello everyone,

Durant tot aquest temps de confinament els nens i nenes de 5è han estat treballant moltíssim en l’àrea d’anglès!

A continuació us comparteixo una de les propostes que hem realitzat on han sigut d’allò més originals! Voleu veure els seus “funny dishes“? Doneu-li una ullada a les fotos i vídeos que ens han enviat, ja veureu quins xefs tenim a l’escola!

My funny dish

COLÒNIAVIRUS DE SISÈ

Bon dia famílies,  a les tutores de sisè ens sap molt greu que els nens i nenes no hagi pogut gaudir de les colònies, i més tenint en compte que són les últimes a l’escola. Per això vam pensar que seria divertit proposar diferents activitats lúdiques que poguessin fer a casa i que després ens enviéssiu unes fotos. Hem preparat un vídeo perquè tots puguin tenir un record d’aquestes COLÒNIAVIRUS!!

Esperem que us agradi!!!

Salutacions

Vanessa i Raquel

ALL ABOUT ME

Hello families!

Els nens i nenes de 5è durant aquest confinament han pogut conèixer un noi d’allò més especial, el Mike! Cada setmana estem en contacte amb ell, ens enviem cartes i vídeos i a poc a poc ens anem coneixent. L’últim vídeo que vam realitzar va ser “All about me” una introducció de qui som. Voleu veure que bé ho han fet?

All about me

Potser tenim un vídeo molt aviat d’en Mike…

Raquel

Practiquem anglès des de casa

Des de l’àrea d’anglès els alumnes de 5è també han estat treballant de valent!

Han continuat practicant el comparative and superlative form buscant objectes de casa. També han tret la seva faceta de cuiners i cuineres i ens han compartit unes receptes boníssimes!

Well done chefs!

Aquí teniu algunes fotos del seu treball! 🙂

Fotos treballs d’anglès a casa

Lots of love

Raquel

Les tasques a casa durant el confinament

El passat dissabte 14 de març es va declarar l’estat l’alarma a tota España degut a la propagació del Covid-19. Això ens ha portat a l’obligació de fer un confinament a casa. Durant aquests dies, des de l’escola, i més concretament des de les tutories de cinquè, hem estat pensant en quines recomanacions podíem fer als nostres alumnes per tal de fer una continuació dels hàbits escolars, aquesta vegada, a casa.

La vostra participació ha estat increible i hem decidit fer un recull d’imatges que il·lustren molt bés les vostres produccions que superen de llarg les nostres espectatives. Sou uns/es cracks!

Totes les propostes que ens aneu enviant les anirem actualitzant a través d’aquest àlbum.

Esperem que tots/es continueu bé. Un trobem moltíssim a faltar.

Equip de mestres de 5è.

Visita al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac

El passat dimecres 5 de març vam sortir de l’escola per tal de realitzar una activitat a la natura en motiu de la unitat didàctica del medi ambient que hem estat treballant durant aquest trimestre.

Hem anat a fer una visita guiada pel Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac, el qual abraça en la seva extensió de prop de 14.000 ha, amb tres comarques (Vallès Oriental, Vallès Occidental i Bàges) i diferents municipis.

Durant aquesta visita que ens han fet en Pau i l’Helena, hem pogut aprendre més sobre aquest entorn natural i protegit. La fauna i la flora característiques del parc, així com els diferents tipus de roques que el formen.

No hem pogut fer el cim del Montcau degut al vent que ens ha fet però ha sigut una bona aventura i ens ho hem passat molt bé.

Aquí us deixem el recull d’algunes de les fotografies que hem realitzat.

Passejades per Olesa

Aquesta setmana els nens i nenes de 6è, hem realitzat una activitat organitzada per l’Ajuntament d’Olesa de  Montserrat, “Passejades per Olesa”.  Mitjançant un joc d’orientació hem pogut conèixer racons del nostre poble, en els que no ens havíem fixat abans. L’experiència ens ha agradat molt!!!

Mireu les fotos.

Nens i nenes de sisè