A LA CP3 JUGUEM AMB LES SÍL·LABES PRI-MA-VE-RA

Aquest matí, a la classe dels Supervalents i les Supervalentes, hem fet quatre activitats de lectoescriptura a partir de la paraula PRIMAVERA.

Per començar, escrivim entre tots la paraula a la pissarra, a continuació identifiquem les vocals i després piquem de mans les síl·labes de la paraula.

El segon joc consisteix en repartir les quatre síl·labes entre quatre alumnes i la resta de companys han d’ordenar-les per tal que es pugui llegir correctament la paraula PRIMAVERA.

Per fer el tercer joc farem 5 grups, cada grup serà d’un color i anirem ballant per la classe al so de la música, però quan aquesta deixi de sonar, ens haurem d’agrupar ràpidament amb els companys/es que siguin del nostre grup. Els membres de cada grup hauran d’endreçar correctament les síl·labes. Finalment, un cop estigui la paraula ben endreçada haurem de prémer el polsador del nostre grup.

Per acabar, l’últim  joc és per parelles:  hem d’ordenar les síl·labes i qui primer acabi ha de prémer el polsador.

Hem passat plegats una estona ben divertida.

Aquí teniu una petita mostra de l’activitat. Esperem que us agradin molt!(FOTOS)

THE EASTER BUNNY

Com ja sabeu,  a Catalunya existeix la tradició de la mona, un pastís decorat amb ous de xocolata, que els padrins, avis… regalen als fillols  el dilluns de Pasqua.

A l’escola, com cada any, hem treballat la nostra tradició, però a més a més, des de l’especialitat d’anglès, hem conegut una altra tradició que es va originar als països del nord d’Europa i que s’ha anat estenent arreu del món. Es tracta de “The Easter bunny” o conillet de Pasqua, que ha vingut a l’escola per amagar-nos els ous de xocolata.

Els alumnes de la comunitat de petits han hagut de buscar al pati els ous que havia amagat el conillet i després se’ls han pogut menjar. Ha estat molt divertit! D’aquesta manera ens hem acomiadat del segon trimestre abans de començar les vacances de Setmana Santa.

Aquí us deixem un recull de fotos de la visita del conill de Pasqua:

P3A Classe dels Superdoctors i Superdoctores.

P3B Classe dels Superanimals.

CP1 Classe dels Superespecials.

CP2 Classe dels Superpoders.

CP3 Classe dels Supervalents i Supervalentes.

CP4 Classe dels Superinvestigadors i Superinvestigadores.

CP5 Classe dels Superartistes.