EL RACÓ DE L’ARTISTA A LA CLASSE DELS SUPERVALENTS I LES SUPERVALENTES

Hola, famílies!
Són moltes les activitats que hem realitzat al racó de l’artista durant el 3r trimestre.
A continuació teniu un recull d’algunes d’aquestes activitats, com la posada en pràctica de les diferents tècniques de pintura que podíem fer servir per fer la tapa de l’àlbum, l’elaboració de la tapa del nostre àlbum del 3r trimestre…,.
Esperem que us agradin molt!

RACÓ ARTISTA

TAPA ÀLBUM 3R TRIMESTRE

BON ESTIU FAMÍLIES D’EDUCACIÓ INFANTIL

Benvolgudes famílies,

Moltes gràcies per tot l’esforç que heu fet durant aquest curs.

Estem molt orgullosos i orgulloses d’haver pogut compartir amb tots vosaltres tants moments i tots molt especials.

Els alumnes d’Educació Infantil hem tancat el curs amb la tradicional festa de l’aigua i refrescant-nos amb uns gelats. A continuació teniu les fotografies de la gran festa.

També us  hem preparat un vídeo que esperem  que us agradi molt.

Aprofitem l’avinentesa per a desitjar-vos a tots molt bon estiu de part de tot l’equip de Mestres d’Educació Infantil.

FESTA DE L’ AIGUA

P3A

P3B

CP1

CP2

CP3

CP4

CP5

VÍDEO COMIAT CURS 20-21

P3 A

P3 B

CP1

CP2

CP3

CP4

CP5

Els doctors i les doctores del Puigventós

Hola famílies!

El curs ja ha acabat i en aquest artícle us volem presentar el treball que hem fet durant el curs en relació a l’eix transversal de l’escola: els superherois i les superheroïnes.

En l’enllaç que trobeu a continuació podeu gaudir d’un àlbum digital on us expliquem com vam triar el nom de la nostra classe, les activitats que vam realitzar i tot allò que hem après.

ELS DOCTORS I LES DOCTORES (ÀLBUM DIGITAL)

Us desitgem molt bon estiu!

L’equip de P3