Finalistes a Edublogs 09!

logo_edublogs_finalista150.gif

El nostre bloc d’Educació Especial ha estat finalista al concurs estatal de blocs educatius Edublogs 2009   de l’Associació Espiral, en l’apartat de blocs de professors.

 

Moltes gràcies per haver-nos seleccionat entre centenars de blocs amb propostes  molt interessants.

 

4 thoughts on “Finalistes a Edublogs 09!

  1. toni

    Felicitats!

    Realment us ho mereixeu. Aquest bloc és fantàstic, i el treball que feu a l’aula també!

  2. Quima

    Moltíssimes felicitats!! El treball de temes actuals fa que sigui un espai actiu, dinàmic i molt vivencial on molts altres alumnes van observant i aprenent de tot el que feu. Contínueu així que ja teniu adictes al vostre bloc.

  3. Joan

    Felicitats per ser finalistes a Edublogs09. Però només per aquesta designació, el més important és el treball que feu a l’aula, amb els vostres alumnes. Aneu més enllà d’allò que estableix formalment el currículum i el feu funcional, li doneu un sentit i el que és més important, els feu partíceps d’una educació que sap, que avui, en ple segle XXI, les noves tecnologies són el futur, però per sobre de tot són un vertader present per a uns alumnes que el dia de demà també seran persones adultes. Felicitats pel Blog de l’Educació Especial.

  4. eguille2 Post author

    Moltes gràcies pels vostres comentaris elogiant el bloc i el treball dels alumnes a l’aula d’Educació Especial. Us agraeixo de debó que ens alabeu la feina que fem.
    El que és més important però, com diu en Joan, és que els alumnes trobin sentit i funcionalitat en els seus aprenentatges. El nostre entorn, el dia a dia, els esdeveniments que vivim de prop, les noves teconologies… tot són fonts d’aprenentatge que no podem deixar passar de llarg. Això és el que pretenc amb moltes de les propostes de treball que es plantegen a l’aula d’EE.

    Estic contenta que valoreu aquesta línia de treball. Moltes gràcies

    Eva

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *