Daily Archives: 9 octubre 2008

L’atenció a la diversitat. Instruccions curs 08-09

Ja fa uns dies que hem tornat a l’escola. Poc a poc ens hem posat en marxa i anem agafant el ritme del nou curs.

L’escola, un cop més, ha obert les portes a un munt d’alumnes diversos, amb necessitats educatives i procedències molt variades. Tots plegats tenim la responsabilitat de portar a terme una bona acció educativa per donar la resposta més ajustada a les seves necessitats.

En les instruccions d’inici de curs del Departament d’Educació ens indiquen com caldria plantejar l’atenció a la diversitat en els centres i quines han de ser les línies bàsiques que ens portin cap a una escola molt més inclusiva.

Poc a poc, la Comissió d’Atenció a la Diversitat (la CAD), les USEE, les escolaritzacions compartides i els plans individualitzats van formant part del nostre vocabulari habitual als centres i d’alguna manera, ens anem acostumant a buscar noves fòrmules que ens ajudin a atendre les necessitats de tots els nostres alumnes.

 Podeu fer una ullada al següent enllaç per llegir el capítol complert sobre el que diuen les instruccions d’aquest curs en referència a l’atenció a la diversitat.

Instruccions inici de curs. Atenció a la diversitat