llibre sobre l’alimentació

Alimentació, model estètic femení i mitjans de comunicació
Com formar alumnes crítics en educació secundària
http://newsletter.grao.com/images/mosaico_supder.gif http://newsletter.grao.com/images/pix_trans.gif
http://newsletter.grao.com/images/pix_trans.gif http://newsletter.grao.com/images/pix_trans.gif
http://newsletter.grao.com/images/pix_trans.gif
http://newsletter.grao.com/images/cobers_llibres/GC161c.jpg    Rosa M. Raich Escursell, David Sánchez Carracedo, Gemma López GuimeràDissenyada per al professorat de secundària, aquesta eina l’ajudarà a desenvolupar la capacitat crítica de l’alumnat, concretament a discernir i interpretar els missatges relacionats amb el model estètic femení que transmeten els mitjans de comunicació. Així mateix, l’ajudarà a fomentar actituds i comportaments saludables respecte a l’alimentació i la imatge corporal.Aprenent a menjar bé i a valorar de manera crítica el model estètic femení.

Temes centrals – índex
Model estètic femení: El model estètic femení a través de l’art, de la història, de les cultures i el que predomina en la nostra societat. • El model estètic femení en els mitjans de comunicació: Els missatges i imatges rebuts a través dels mitjans de comunicació (el que ens transmet i el que ens amaga la publicitat, els trucs de la publicitat). La seva influència en les creences, actituds, valors i comportaments respecte la bellesa, la silueta corporal i les dietes. Posicions d’activisme social de major implicació davant aquestes qüestions. • Alimentació i nutrició: Opcions més saludables. Correcció de falses creences relacionades amb l’alimentació. Trasllat d’aquestes qüestions a l’alimentació diària.
Caixa amb 3 quaderns–guia, indicacions d’us per al professorat i CD-Rom

Sèrie: Temes transversals / Educació per a la ciutadania Col.: Graó general
Pàg.: 263 – Preu: 75 € – ISBN: 978-84-7827-532-8

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *